Kan er weer niet op
Kan er weer niet op
Grrr, kom er weer niet op. Krijg weer die rare letters/cijfers die ik moet overtikken, maar dat lukt niet. Hoe zie ik nou het verschil tussen de 0 en de O? En een rondje met een kriebel er onder, is dat een Q of een G? En dan nog een teken dat ik al helemaal niet kan plaatsen. Morgen maar in de herkansing.
Die code, die vind ik echt verschrikkelijk. En waarom ze dat bij Messageboard nou niet anders doen, het kan zo veel leesbaarder.
Ik kan soms wel acht, negen keer een code invullen voordat er een code langskomt die leesbaar is. Grote frustratie.
Ik kan soms wel acht, negen keer een code invullen voordat er een code langskomt die leesbaar is. Grote frustratie.
Groetjes, Mireille
Moeder van Morgan (13) en Gwyneth (10)
Moeder van Morgan (13) en Gwyneth (10)
- mAmArianne
- J&J SANTORINI
hihi, wzz. Moest echt 2 keer kijken voor ik er Gera in ontdektemAmArianne schreef:Hihihi, moet alleen maar lachen om je naam... dacht echt wat is dát nou voor een vreemde kanariepiet (dacht in de gauwigheid zoiets te lezen)...

Fijn dat je weer toegang hebt!
I l s e, mv B (03), J (04) & P (07)
Hoe dan ook, we redden het
Hoe dan ook, we redden het
ik kom er dus ook al een poos niet meer op, ik geef het maar op geloof ik, dat inloggen.
Iemand heeft me een pb gestuurd, die ik dus nu niet kan lezen, sorry....
Is er iets aan te doen, aan dit inlogprobleem? Ik heb het al een keer eerder gehad, en de cookies op mn pc zijn een dag of 10 geleden nog verwijderd, dus daar zal het vast niet aan liggen toch?
Annelies, mv 4
Is er iets aan te doen, aan dit inlogprobleem? Ik heb het al een keer eerder gehad, en de cookies op mn pc zijn een dag of 10 geleden nog verwijderd, dus daar zal het vast niet aan liggen toch?
Annelies, mv 4
duzzz, nog een laatste poging gedaan en nu lukte het dan toch. Raar hoor. Het gaat steeds mis met die codes, die zijn zo onduidelijk...Anonymous schreef:ik kom er dus ook al een poos niet meer op, ik geef het maar op geloof ik, dat inloggen.
Annelies, mv 4
ja die codes, vreselijk! Soms zijn ze nog redelijk leesbaar, maar er zitten er tussen..... En ik vind het eerlijk gezegd ook nogal overdreven om meteen al bij de eerste typefout met die codes te komen......Mireille schreef:Die code, die vind ik echt verschrikkelijk. En waarom ze dat bij Messageboard nou niet anders doen, het kan zo veel leesbaarder.
mv Steijn (23-10-2001) en Sweder (16-07-2003)
Nou grrrrr
Ik heb zeker te weten een goed wachtwoord ingevuld.
Deed ie niet
Dus dan maar een nieuw wachtwoord aangevraagd en zelfs dán doet ie het niet!
En ik baal want ML zit de hele avond achter de pc (zit ik normaal) en ik achter zijn lappie, en dan kan ik dus niet Jippen.
En nu maar hopen dat straks op de pc het wachtwoord het wel doet.
Had ik al gezegd dat ik ervan baal?
Gr Vermanen
Ik heb zeker te weten een goed wachtwoord ingevuld.
Deed ie niet
Dus dan maar een nieuw wachtwoord aangevraagd en zelfs dán doet ie het niet!
En ik baal want ML zit de hele avond achter de pc (zit ik normaal) en ik achter zijn lappie, en dan kan ik dus niet Jippen.
En nu maar hopen dat straks op de pc het wachtwoord het wel doet.
Had ik al gezegd dat ik ervan baal?
Gr Vermanen