Resultaat vriendinnenworkshop

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Mon
J&J SANTORINI

Resultaat vriendinnenworkshop

Bericht door Mon »

Mijn vriendinnetjes (3 stuks deze keer) wilden weer eens een taartje maken. Altijd leuk natuurlijk. En dit is het resultaat:

M had er over nagedacht wat ze wilde. Een aantal kleuren in strengen, tegen elkaar aan, in elkaar rollen en uitrollen. Dan een matrouschka erop. Dat zou em worden. Ik vind em super geworden. Ik ga dat gedraai zeker ook eens proberen.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

A had er ook over nagedacht. Zij wilde voor haar zoontje (die vandaag jarig is) een boerderij taart. Ze had al uitstekers. En het is precies een A taart geworden; overdadig en kleurrijk :lol:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

J had zich totaal niet voorbereidt. Wist echt niet wat te doen. Keek dus wat om zich heen, waar ze wat vandaan kon opideeen en ze maakte dit: De veesttapel van haar schoonmoeder (die 59 (of 60) is geworden, maar nog graag 34 zou zijn :)

Afbeelding Afbeelding

De taartjes zijn precies geworden zoals de mensen ook zijn, zo grapapig om dat te zien :)

Oh en de bloemetjes en grote tulp op de zijkant zijn uit noodzaak geboren ;)
Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)
Jeanet

Bericht door Jeanet »

allemaal erg leuk!!! en kleurig heerlijk om te zien.
loet78
J&J HAWAII

Bericht door loet78 »

Leuk en idd heel verschillend.
M@rloes, moeder van:
1uuk 15, Nin@ 14, en Tyg0 12
Anne
J&J SANTORINI

Bericht door Anne »

Wat leuk!
moeder van Marit (31 mei 2007), Bas (14 september 2009) en Feline (25 mei 2013)
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Erg leuk, M heeft duidelijk het meeste talent. Ik ga het binnenkort ook doen met 3 vriendinnen, we kennen elkaar van een creative opleiding dus ik verwacht heel wat van ze.
Plaats reactie