Geboortekaartjetaartje of mislukttaartje

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Annemarie

Geboortekaartjetaartje of mislukttaartje

Bericht door Annemarie »

Bij deze taart ging echt alles mis. Kapsel niet helemaal perfect. Bekleden ging niet goed, dus eraf gehaald en niet opnieuw afgesmeerd (dom). En het puzzelplaatje viel helemaal uit elkaar :cry: . Tonny was zo lief te helpen met het gras. En ik vind zelf de sierrand van gras en bloemen wel heel leuk geworden.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dit krijg je als je man helpt :D .
Afbeelding
Sinder

Bericht door Sinder »

oh ik vind het idee helemaal leuk! Ik zie idd dat het bekleden wat sporen heeft nagelaten, maar ik denk dat de ontvangers daar veel minder kritisch over gaan zijn hoor! En de grasrand is inderdaad zzeeeeeeer leuk!
Mon
J&J SANTORINI

Bericht door Mon »

Geboortetaartje, zeer zeker. Ik zie waar het mis gegaan is met bekleden, maar ik vind het totaal niet storend, want het plaatje is super en de zijkant, met dat gras en die bloemetjes, ontzettend leuk. Ik vind em helemaal gelukt :)
Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)
Anne
J&J SANTORINI

Bericht door Anne »

Misschien een beetje bobbelig, maar dat vind ik echt niet storend hoor! Het is een superleuke taart!
moeder van Marit (31 mei 2007), Bas (14 september 2009) en Feline (25 mei 2013)
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

ja joh, hij is hartstikke leuk geworden! die paar bobbeltjes zien de ontvangers echt niet hoor.. dat zien alleen wij een beetje, en jij heel erg ;) (das altijd zo bij je eigen baksels)
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Esther
J&J MALEDIVEN

Bericht door Esther »

@Tonny: ::lol:

Hij is superleuk geworden, Annemarie! Er zijn veel meer positieve punten dan die paar bobbeltjes die jij alleen ziet ::wink: En al doende leert men, volgende keer doe je het anders denk ik. Is het niet je vierde taart pas?
Het gras is heel erg leuk, die ga ik onthouden. En de bloemetjes zijn ook superschattig, wel veel werk zeker?
Het plaatje vind ik ook nog steeds leuk, wel balen als die uit elkaar vallen maar je hebt hem er nog goed op kunnen plakken!
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (15), Roos (13) en Job (11)
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Ik vind 'm hartstikke leuk! Het plaatje is geweldig, het randje super (mijn echtgenoot zou niet zo snel mee helpen denk ik :lol: )

Beetje pech gehad, maakt niet uit want daar leer je van!

Voowaw dooh gaan (alla Berry Stevens :wink: :D )
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Kimmie
J&J SANTORINI

Bericht door Kimmie »

nou ik vind het dus echt geen mislukte taart!!
Vind hem erg mooi en zie niet wat er mis is... dat er van alles fout is gegaan dat weet jij, dat je het anders gewenst had weet jij ook, ik weet zeker dat de ontvangers de taart erg mooi vinden en ook lekker ;)

En t grasrandje en die bloemetjes zijn echt super schattig.
Trotse mama van P uck [25-10-2009] J urre [22-05-2014] Sil [27-04-2016]
Plaats reactie