Moderator: Chantal
Bedoel je de glitters? Je kent vast wel het parelmoerpoeder, je hebt in dezelfde ronde potjes ook eetbaar glitter. Ik heb het geproeft en ik denk dat diegene met de glitterschub wel een minder lekker hapje aan zijn taart heeftSinder schreef:wooooooooooooow deze is echt SUPERgaaf!!! hoe doe je die spikkels joh?
Het is mijn 3e taart, maar ik ben creatief opgeleid en een priegelaar en perfectionist.artcoco schreef:Wow, wat een superresultaat. Die zilveren accenten zijn prachtig, de gemarmerde achtergrond ook, helemaal een perfect totaalplaatje. Hoeveelste taart is dit?! Want als het er minder dan 10 zijn, dan ben je echt wel een natuurtalent hoor!
Geen idee wat je bedoelt (ben wel benieuwd, link). Ik zoek een plaatje, kopieer dat een x aantal keer en knip de stukjes uit en leg dat op het marsepein en ik snij het uit. Het helpt wel heel erg veel om een goed mesje te kopen.Marian schreef:Had je toevallig ook die knutselpakketjes als voorbeeld gebruikt? Ik heb toen eens de papagaai ervan gemaakt.
Mmm, ik zal staks eens zoeken naar een link, kan het nu niet zo snel vinden, ik zal eens kijken of het hier in huis nog ligt, Amber en Jasmijn hebben allebei zo'n pakket gehad.Annemarie schreef:Geen idee wat je bedoelt (ben wel benieuwd, link). Ik zoek een plaatje, kopieer dat een x aantal keer en knip de stukjes uit en leg dat op het marsepein en ik snij het uit. Het helpt wel heel erg veel om een goed mesje te kopen.Marian schreef:Had je toevallig ook die knutselpakketjes als voorbeeld gebruikt? Ik heb toen eens de papagaai ervan gemaakt.
Bedankt voor alle leuke reacties, In mijn omgeving vindt iedereen het ook erg mooi, maar het is leuk om de mening van andere taartenbakster te horen.
wzzJasmijnLinde schreef:Doe normaal!! Je derde taart. Hij is echt onwijs mooi! Je hebt echt fantasie en weet het erg goed uit te werken.