inspiratie gevraagd

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Jeanet

inspiratie gevraagd

Bericht door Jeanet »

voor klein cars taartje, wel leuk niet te veel tijd mee kwijt zijn...voor mijn nichtje, wat maak ik dan...

zien graag??
mamavanmeike

Bericht door mamavanmeike »

Misschien rode ondergrond, van zwarte marsepein een weg maken, en daarop een kant en klaar autootje ?? evt. een kant en klare cactus ofzo langs de weg?
Emmy

Bericht door Emmy »

Gemaakt door LiesbethN
Afbeelding
De muntstukken zaten er op omdat mijn zoon gek was (en nog steeds is :wink: ) op geld...
Sinder

Bericht door Sinder »

oww... ik had ook een carstaartje gemaakt maar daar heb ik geen foto van. Heb het heel simpel gehouden: bruine gemarmerde marsepein. Zwarte weg met witte strepen. Carsautootje geboetseerd. Groene cactus, grijze keien, naam en leeftijd en klaar. Was echt leuk!
Joos99

Bericht door Joos99 »

Sinder schreef:oww... ik had ook een carstaartje gemaakt maar daar heb ik geen foto van. Heb het heel simpel gehouden: bruine gemarmerde marsepein. Zwarte weg met witte strepen. Carsautootje geboetseerd. Groene cactus, grijze keien, naam en leeftijd en klaar. Was echt leuk!
Hahahaha "ik heb het heel simpel gehouden" :lol:
Een carsautootje geboetseerd.... dat kan ik niet hoor :-)
Jeanet

Bericht door Jeanet »

ik zoek eigenlijk een simpel puzzle plaatje wat ik na kan maken

iemand in hetb archief??
Mieke

Bericht door Mieke »

Jeanet schreef:ik zoek eigenlijk een simpel puzzle plaatje wat ik na kan maken

iemand in hetb archief??
Is deze simpel genoeg, heb de foto niet meer in photobucket staan, maar wel op onze site
http://www.hetmarsepeinpaleis.nl/kars.htm
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Ik zou deze gebruiken;
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod ... cts_id=880

Of plaatjes printen op een eetbare ondergrond (kan Chantal voor je doen).

Puzzelen wordt al snel veel werk en een heel gepriegel.
Jeanet

Bericht door Jeanet »

oh die zijn beiden heel erg leuk

ik ga beiden meenemen en kijken wat ik ga doen...jullie gaan het zien...

bedankt!
Sinder

Bericht door Sinder »

oh maar een carsautootje boetseren is echt echt echt heel simpel hoor! proberen!
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Sinder schreef:oh maar een carsautootje boetseren is echt echt echt heel simpel hoor! proberen!
Ik weet niet hoeveel CC's ze gaat maken, maar ik denk dan 1 auto x 20, daar heb ik geen zin in :wink: .
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Sinder schreef:oh maar een carsautootje boetseren is echt echt echt heel simpel hoor! proberen!
Mee eens! Neem een blokje rood, een beetje in model brngen... Het lijkt al heel snel op een cars autootje! Ik heb er choco-srooisel bij gedaan als kiezels.
Afbeelding

En natuurlijk mijn lkaatste creatie, het puzzelplaatje viel alles mee. Het is natuurlijk erg veel rood :wink: .
Afbeelding
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Jeanet

Bericht door Jeanet »

dank jullie voor de voorbeelden

het zal erop neer komen dat ik vande week pas hoor of mijn zus volgend weekend wel komt of niet en dat ik dan razendsnel wel of niet moet bakken...hahahha
voor de rest namelijk ook een beetje druk.
Jeanet

Bericht door Jeanet »

oh ja ik ga dan ook een babie taartje maken, mijn zus is zwanger!

de babie ligt al klaar...en dan zon dekentje eronder...
Plaats reactie