Ik blijf ook maar steeds die code krijgen.. het kan bijna niet anders dan een bug zijn, want volgens mij zie ik het echt goed!
Echt superfrustrerend! Ik probeer het al 3 dagen... op m'n mobiel en op de laptop doet hij het niet.. dacht eerst dat het aan m'n mobiel lag.
heb vanochtend zelfs een nieuw wachtwoord aangevraagd omdat ik dacht dat het misschien daaraan lag (ik wist niet meer precies welk wachtwoord ik had en probeerde beide, maar elke keer kreeg ik alleen maar het bericht dat de visuele code fout was, niet m'n wachtwoord... dus om dat alvast uit te sluiten dus een nieuw)
kan ik nog iets anders doen? of is het gewoon een kwestie van blijven proberen?
heb op m'n mobiel in ieder geval alle cookies verwijderd, maar dat leverde niets op.
Ik wil wel weer meer lezen dan alleen freubel forum en baby&dreumes.. wordt niet veel gepost daar

Ben trouwens aan het haken geslagen! Ik begin na een aantal proeflapjes meteen groots: een (dé) streepjesdeken van 2 meter (heb de ketting al en een halve toer vaste... tjonge wel veel werk, waar ben ik aan begonnen! De proeflap lukte trouwens, maar was een stuk (!) kleiner! Hier geen (baby)meisjes die een poncho aan kunnen/willen dus dan maar dit