Nou ja niet echt heel geweldig maar een eerste poging viel niet tegen. ik zal netter moeten werken en er meer tijd voor moeten nemen. Hij is niet strak, de fondant is gescheurd. Waarschijnlijk te veel uitgerold. En hij zit vol met vouwtjes. En ik was niet heel tevreden over m'n botercreme. Kreeg het niet mooi glad. Volgende keer roomboter gebruiken nu wajang. En wellicht doe ik iets verkeerd met de botercreme mix. Hieronder het resultaat.
Oja en allemaal poedersuiker vlekken. Gevuld met chocolademousse en een laag vlaaivulling kersen.
Nou prima poging voor de eerste keer vind ik, mag je tevreden over zijn! ik denk idd dat het wel wat dikker mag. Daardoor gaat het minder snel scheuren ook. De vouwtjes haal je dan ook makkelijker weg door altijd een hand in de vouw te houden zeg maar.
Ik vond het zeker leuk om te doen. Maar zal niet elke week aan de gang gaan denk ik. En ik was op zich wel tevreden over het kapsel. Was bang dat die in zou storten maar voor de eerste keer viel het me niet tegen. Niet helemaal perfect maar ach.
Het uitrollen van de grote lap vond ik lastig. Maar het versieren ging wel goed. Het totale plaatje viel niet tegen.