Maar nu zag ik dat ik een privé-bericht heb ontvangen. Ik krijg gelukkig nog wel e-mail.

Maar daarom dacht ik, ik laat even weten dat ik niet op jip kan en dus ook het berichtje niet kan lezen.
De groetjes van J O K E V E R M A N E N

Ik log altijd uit. Dat komt omdat de laptop door veel mensen (o.a. puberzoon, de oppassen die s'avonds op de laptop willen werken) gebruikt wordt.Chantal schreef:even een vraagje, loggen jullie altijd uit dan? ik log gewoon nooit uit.. hoef ik me ook niet in te loggen.
of gaat dat per ongelijk vanzelf?
lijkt me behoorlijk lastig!
Bij mij werkt IE, fox en chrome niet.Lampje schreef:Bij mij zijn de letters juist vaak groot.
Maar met een poging of 4 ben ik meestal wel binnen. En ik heb er dus alleen last van als ik vanaf een andere locatie probeer in te loggen dan mijn 'gewone' thuis-pc.
Ik weet dat anderen problemen hadden om via firefox binnen te komen. Dat was bij hen de boosdoener. Via Google chrome werkt het bij mij al tijden prima.
Janneke
Echt wel, ik ga geen energie verspillen puur omdat ik anders niet meer op jip kan.paws schreef:Dat klinkt meer als een verslavingVermanen schreef:
(ff ot.. wat erg dat een gewoonte zelfs na 3 weken nog niet weg is he)
Heb ik helemaal geen last van hoor
![]()
Fijn dat je er weer op kan ik hoop dat het zo blijft. En nu de pc niet meer uitzetten hè!