Wie is er nu gek?
Moderator: Chantal
Wie is er nu gek?
Mijn beste vriendin, die mij haar bruidstaart wil laten maken.
Of ik die er (na veel overtuigingskracht van haar) ja op gezegd heb.
Ook mag ik cupcekes maken om aan de kindjes van de klas van haar dochtertje en de eventuele andere kindjes die bloempjes komen geven.
Ik ben dan ook nog iemand die er een issue van maakt om alles vers te maken, dus als ik eind mei even gewoon niet meer aanspreekbaar ben, of van radar verdwijn, weten jullie alvast waarom.
Ze kent mijn taarten, ze roept zelf, ik wil persoonlijkheid, lekker het hoeft niet perfect te zijn.
Maar ik vind het toch wel heel eng.
Of ik die er (na veel overtuigingskracht van haar) ja op gezegd heb.
Ook mag ik cupcekes maken om aan de kindjes van de klas van haar dochtertje en de eventuele andere kindjes die bloempjes komen geven.
Ik ben dan ook nog iemand die er een issue van maakt om alles vers te maken, dus als ik eind mei even gewoon niet meer aanspreekbaar ben, of van radar verdwijn, weten jullie alvast waarom.
Ze kent mijn taarten, ze roept zelf, ik wil persoonlijkheid, lekker het hoeft niet perfect te zijn.
Maar ik vind het toch wel heel eng.
-
- J&J MAURITIUS
Als ik het zo lees geeft jouw vriendin meer op de persoonlijke waarde die de taart krijgt als jij hem maakt, dan aan de meest perfecte en mooie taart. En dat vind ik voor haar spreken. Maar alles vers, hoe ga je dat doen met zo'n mega opdracht? Succes ermee en wat zul je je geweldig voelen als je alles tot een goed einde hebt gebracht (wat zeker gaat gebeuren
).

Euhm, vrijdag van smorgens tot snachts doorwerken? Trouw is op zaterdag.
En euhm is voor 60 man, er is ook ander desserten buffet. Dus hoeft niet zo reuze groot te zijn, ongeveer twee maal de taart die ik voor bijvoorbeeld mijn zoontje gemaakt heb.
En de cupcakes is voor dag er voor, dus kan ik donderdag doen.
En puzelplaatje enzo kan ik wel op voorhand hé.
En ja, ze wil taart door mij gemaakt, ook al is ze dan niet perfect. Ze zei, dan weet ik dat ze lekker is (daar ben ik zelf ook nogal gerust in). En moest ze misslukken er is andere dessert genoeg (haar woorden en die van haar toekomstige man).
En euhm is voor 60 man, er is ook ander desserten buffet. Dus hoeft niet zo reuze groot te zijn, ongeveer twee maal de taart die ik voor bijvoorbeeld mijn zoontje gemaakt heb.
En de cupcakes is voor dag er voor, dus kan ik donderdag doen.
En puzelplaatje enzo kan ik wel op voorhand hé.
En ja, ze wil taart door mij gemaakt, ook al is ze dan niet perfect. Ze zei, dan weet ik dat ze lekker is (daar ben ik zelf ook nogal gerust in). En moest ze misslukken er is andere dessert genoeg (haar woorden en die van haar toekomstige man).
leuk man! Ik had ook eens een taartje voor vrienden gemaakt, die toch in materieel opzicht echt alles wel hebben of kunnen kopen. Vonden ze mijn taartje het leukste cadeau!
Maar joh, het valt mee, gewoon vooraf het biscuit enzo maken, de taart kan een dag ervoor best gemaakt en de cupcakes afgemaakt.
Maar joh, het valt mee, gewoon vooraf het biscuit enzo maken, de taart kan een dag ervoor best gemaakt en de cupcakes afgemaakt.
wow cool zeg....is vers niet meer als je biscuit maakt en dan in de vriezer doet????
dat zou ik namelijk wel doen
biscuit maken vullen afsmeren glad maken in de vriezer doen, dan werkt het ook makkelijker.
en dan kun je het een week tevoor doen en weet je of het gelukt is.....
goede planning maken en vooral tijd reserveren.....komt echt helemaal goed@!!!!!!
dat zou ik namelijk wel doen
biscuit maken vullen afsmeren glad maken in de vriezer doen, dan werkt het ook makkelijker.
en dan kun je het een week tevoor doen en weet je of het gelukt is.....
goede planning maken en vooral tijd reserveren.....komt echt helemaal goed@!!!!!!
euhm, ooit van perfectionist gehoord?
Ik vind dingen nogal gauw mislukt hoor
Van smaak en zo ben ik eigenlijk nogal zeker van mezelf, ik weet dat ik kan bakken en koken. Maar die versiering, het moet ook wel MOOI zijn hé...
Maar eerlijk vond opmerking van man wel heel erg troost, hij is zekerder van mij dan ik van mezelf ben.
Trouwens dat telt voor vriendin ook.
Ik vind dingen nogal gauw mislukt hoor

Van smaak en zo ben ik eigenlijk nogal zeker van mezelf, ik weet dat ik kan bakken en koken. Maar die versiering, het moet ook wel MOOI zijn hé...
Maar eerlijk vond opmerking van man wel heel erg troost, hij is zekerder van mij dan ik van mezelf ben.
Trouwens dat telt voor vriendin ook.