Leuke opdracht!
Moderator: Chantal
Leuke opdracht!
Leuke opdracht voor in maart gekregen! Voor Achmea die met TVuitje naar de madiwodovrijdagshow gaan, ga ik het eten voor onderweg verzorgen! Ze krijgen bij de tv show al een buffet, maar ze komen koud uit het werk en zullen dan vast trek hebben. Ik ga pakketjes voor ze maken met eten, voor heen- én terugreis. Leuk hè??
En dat mag ik dan vaker doen!
En dat mag ik dan vaker doen!
dat weet ik nog niet, i.e.g. hartige muffins zat ik aan te denken, een cake pop wellicht. Heb wel wat ideeën maar moet het even uitwerken.
Het balletje gaat nog verder rollen, het komt misschien als vast voorstel bij het busarrangement erbij! Een pakketje van Gaabs dus!
En nog een leuke mail: 250 cake pops als bedankje voor een bruiloft! Wooowwww....
Het balletje gaat nog verder rollen, het komt misschien als vast voorstel bij het busarrangement erbij! Een pakketje van Gaabs dus!
En nog een leuke mail: 250 cake pops als bedankje voor een bruiloft! Wooowwww....
- mAmArianne
- J&J SANTORINI
- channiemam
- J&J HAWAII
mamawanda schreef:nou als ik in de buurt woonde dan wilde ik ook best eens bijspringen in tijd van drukte.Suzanne schreef:ikke, ikke, je doet zulke leuke dingen... gaaf joh!mamawanda schreef:haha, nog even en dan moet je personeel gaan aannemen

ik woon wèl in de buurt

lekker puh!
Mink@ mv B. 23 jaar
- mAmArianne
- J&J SANTORINI