Bevroren cakepops, vraagje

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Eve71ne
J&J HAWAII

Bevroren cakepops, vraagje

Bericht door Eve71ne »

Donderdag heb ik een eerste poging ondernomen om cakepops te maken. Dat lukte redelijk (achteraf iets teveel jam gebruikt, ze zijn een beetje kleffig) totdat ik ze in chocolade wilde dopen. De chocola was veel te dik en werd niet hard. Ik had de pops wel een tijdje in de vriezer gehad. Toen heb ik mijn poging gestaakt en de balletjes met stokje in de vriezer gezet, dus zonder chocolade erom. Nu lees ik dat Milka chocolade goed werkt, dus die ga ik nu halen. Maar moet ik nu de cakepops eerst ondooien of kan ik ze bevroren en al door de chocolade halen, en dan laten ontdooien. Weet iemand van jullie wat ik het beste kan doen?
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
mies-noe

Bericht door mies-noe »

zo doe ik het altijd eigenlijk

heb een voorraadje balletjes op stokje in de vriezer liggen en als ik ze bijv vanavond of mrg nodig heb,doop ik ze bevroren en al in de chocolade en laat ze gewoon zo ontdooien!
Sinder

Bericht door Sinder »

je kunt ze beter een kleeeeiin beetje laten ontdooien, want bij ontdooien komt er condens (vocht) vrij en daarom beter dat er in elk geval wat voch uit gaat. Je hoeft ze echter niet helemaal ontdooid te hebben!
Eve71ne
J&J HAWAII

Bericht door Eve71ne »

Bedankt voor jullie antwoord. Ik ga ze pas afmaken op de dag dat ik ze nodig heb, maar ben nu al benieuwd of het me gaat lukken.
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Plaats reactie