Ik had bij de onderste taart ook een afwerkrandje, maar ik kreeg het niet mooi recht. Er af gehaald en vergeten er weer op te doen... Jammer, dat had 'm echt 'af' gemaakt.

Moderator: Chantal
Ik probeer gewoon, meestal lukt het! En zo niet, dan de mislukking even laten staan, zodat ik zie wat ik de vorige keer verkeerd deed. Voor deze had ik wel een voorbeeldje gevonden:Mara schreef:Mooi zeg!
Heb je dit ergens leren boetseren of gewoon een kwestie van doen?
Ik wil namelijk ook iets dergelijks voor Es, maar twijfel of een cursus nodig is.
HihihiEve71ne schreef:Ik reageer niet vaak op taarten, maar nu moet het toch even hoor. Wat een plaatje!! Het lijkt wel een beeldje, dat elfje. Meike kwam kijken en nu wil ze hem ook natuurlijk.
diane76 schreef:HihihiEve71ne schreef:Ik reageer niet vaak op taarten, maar nu moet het toch even hoor. Wat een plaatje!! Het lijkt wel een beeldje, dat elfje. Meike kwam kijken en nu wil ze hem ook natuurlijk.![]()
we wonen redelijk bij elkaar in de buurt
Ik weet het... Ik kan wel taarten maken, maar goede foto'sAnnemarie schreef:Die vleugels zijn inderdaad prachtig, was me op het eerste gezicht niet zo op gevallen. Je foto's zijn nu met niet te veel schaduw maar wel een beetje wazig (sorry hoor altijd dat gezeur over je fotokwaliteit).
Ik hoor het wel als je wilt! (en zo niet, ook prima!)Eve71ne schreef:diane76 schreef:HihihiEve71ne schreef:Ik reageer niet vaak op taarten, maar nu moet het toch even hoor. Wat een plaatje!! Het lijkt wel een beeldje, dat elfje. Meike kwam kijken en nu wil ze hem ook natuurlijk.![]()
we wonen redelijk bij elkaar in de buurtIk zie het nu! En ze is volgende maand jarig