Kwarktaart

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Gast

Kwarktaart

Bericht door Gast »

Aangezien mijn oven meer dan prut is, en ik wel weer eens wat wil maken, heb ik besloten om een kwarktaart te maken (creatief hé?). Dominic is vrij vandaag, dus die kan mij lekker meehelpen. :D

Zonder Dr. Oetker, ik wil de bodem van bastogne koeken maken. Wat is lekker als vulling? Gewoon kwark met een smaakje? Of gepureerd vers fruit?

Wat zijn jullie tips voor dé ultieme kwarktaart?
Gast

Bericht door Gast »

Ik denk dat het witte chocolade wordt. Met aardbeien. Of kersen. Offûh, nog meer chocolade?
Mariken

Bericht door Mariken »

er zijn toch nog geen verse aardbeien voor een normale prijs of mag het ook uit de diepvries zijn? Witte chocola mmmm!
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Cil schreef:Ik denk dat het witte chocolade wordt. Met aardbeien. Of kersen. Offûh, nog meer chocolade?
Mmmmmmmmm als je zelf zulke goeie ideeen hebt hoef je het hier niet te vragen. Bij de AH verkopen ze bevroren aardbeien en ook frambozen (mmmmmm) die heel lekker zijn. Kersen spreekt mij minder aan.
Gast

Bericht door Gast »

Nou, we zijn eruit.

Het wordt witte chocolade met een zomerfruit/jam prutje. :) We gaan zo bezig, ik ben benieuwd!

Vanavond gaan we ook een nieuw recept proberen: Broccolisoep met zalm.
marjolein62b
J&J MAURITIUS

Bericht door marjolein62b »

Hoe is het gelukt ?

Wat bedoel je met witte chocolade in een kwarktaart ? Wat voor chocola gebruik je dan.
i'm still standing
Mama van Joep (17) en Maartje (15)
Plaats reactie