Welke botercreme gebruiken jullie voor in cakepops? Ik heb nog 1:1 staan, maar dat zal te machtig zijn of niet? Dan creme van de mix maken?
En kan mascarpone er ook doorheen?
botercreme cakepops?
Moderator: Chantal
botercreme cakepops?
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
chocopasta had ik de vorige keer gedaan, maar dat beviel niet echt. Misschien net als de jam toch te veel gedaan.
In de koelkast bewaren is geen probleem. Misschien anders toch maar een heel klein beetje botercreme die ik heb staan, dan doe ik daar wat jam doorheen.
In de koelkast bewaren is geen probleem. Misschien anders toch maar een heel klein beetje botercreme die ik heb staan, dan doe ik daar wat jam doorheen.
- marjolein62b
- J&J MAURITIUS
Klopt mij eerste probeersel was met botercreme 1:1, maar veel te veel gebruikt dus de cakepop was erg boterig. Toen gekeken wat de minimale hoeveelheid was om nog te kunnen plakken en dat was wel lekker. Ik gebruik nu 100 gram cake en 20 gram plaksel
i'm still standing
Mama van Joep (17) en Maartje (15)
Mama van Joep (17) en Maartje (15)
Ze waren heerlijk. Ik had een beetje frambozenjam door de bc gedaan en dat mocht zelfs wat meer zijn. Ben alleen vergeten foto's te maken. Maar ik denk dat ik er deze week nog een paar maak om door wat mensen te laten keuren, evt. maak ik ze dan voor de doop van Eline.