ietsje vroeg
Moderator: Chantal
Gras uitsnijden kan ik wel goed genoeg met de hand, dus geen idee. Je kunt ook heel leuk gras maken met de sugercraftgun.
Je kunt je echt wel ziek kopen aan al die taartenspulletjes. Ik had weer marsepein nodig en dan kan ik het echt niet bij alleen marsepein laten. Terwijl ik me had voorgenomen om te wachten tot mijn verjaardag en dan dingen kado te vragen.
Je kunt je echt wel ziek kopen aan al die taartenspulletjes. Ik had weer marsepein nodig en dan kan ik het echt niet bij alleen marsepein laten. Terwijl ik me had voorgenomen om te wachten tot mijn verjaardag en dan dingen kado te vragen.
hahaha herkenbaar, maar zoveel leuke dingen en zoveel ideen om te maken..
ik heb net mijn eerste taartje daadwerkelijk verkocht...
hahaha de voetbal..leuk he..
ik heb eerst de helefamilie kado gegeven maar hoop dat ze nu dan ook gaan vragen en dan ook betalen..kan ik weer leuke spulletjes kopen....
met molds en uitstekers en zo is het veel leuker nog..
ik heb net mijn eerste taartje daadwerkelijk verkocht...
hahaha de voetbal..leuk he..
ik heb eerst de helefamilie kado gegeven maar hoop dat ze nu dan ook gaan vragen en dan ook betalen..kan ik weer leuke spulletjes kopen....
met molds en uitstekers en zo is het veel leuker nog..
Weet niet precies waar in regio rotterdam jij woont, maar in Hillegersberg kun je de prinsessenvorm hurendiane76 schreef:Wat een leukerd Jeanet! Heel schattig! Misschien dat ik dan toch die bakvorm aan ga schaffen... C hiara wil heeeeeel graag een prinsessentaart, dan kan ik vast een leuke paastaart maken! Handig!
Heb jij ook een linkje?Tienne mv Merel en Stijn schreef:Weet niet precies waar in regio rotterdam jij woont, maar in Hillegersberg kun je de prinsessenvorm hurendiane76 schreef:Wat een leukerd Jeanet! Heel schattig! Misschien dat ik dan toch die bakvorm aan ga schaffen... C hiara wil heeeeeel graag een prinsessentaart, dan kan ik vast een leuke paastaart maken! Handig!
Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009