Hamburger cupcakes

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Eghosa01
J&J SANTORINI

Hamburger cupcakes

Bericht door Eghosa01 »

Wie van jullie heeft deze wel eens gemaakt?? Vind ze erg waanzinnig leuk uitzien, maar het lijkt me ook nog eens erg lekker!

[img][img]http://i831.photobucket.com/albums/zz23 ... turtle.jpg[/img][/img]
mv S@sh@ (aug '09) en Hug0 (jan '13)
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Ik vind dat eten wel moet smaken zoals het eruit ziet. Ik zou dit dus niet snel maken.
Joos99

Bericht door Joos99 »

Wat ontzettend leuk!!
En die mayo en ketchup die er tussen zit, zou dat ook gewoon marsepein zijn?
Superleuk idee.
Jeanet

Bericht door Jeanet »

leuk, maar zo krijg ik idd zin in een hamburger en dan kom je toch met de smaak bedrogen uit.

wel knap gedaan!
Eghosa01
J&J SANTORINI

Bericht door Eghosa01 »

Joos99 schreef: En die mayo en ketchup die er tussen zit, zou dat ook gewoon marsepein zijn?
Volgens mijn collega (die maakt zelf ook taarten en liet me, illegaal op het werk, deze cup cakes even zien) is het inderdaad marsepein.. op dezelfde manier als je normaal ook van die sliertjes maakt, zei ze.
mv S@sh@ (aug '09) en Hug0 (jan '13)
Esther
J&J MALEDIVEN

Bericht door Esther »

Annemarie schreef:Ik vind dat eten wel moet smaken zoals het eruit ziet. Ik zou dit dus niet snel maken.
Me too.
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (15), Roos (13) en Job (11)
Hanneke
J&J SANTORINI

Bericht door Hanneke »

Esther schreef:
Annemarie schreef:Ik vind dat eten wel moet smaken zoals het eruit ziet. Ik zou dit dus niet snel maken.
Me too.
oh maar juist voor een tractatie vind ik dit wel geestig! Waar is de hamburger zelf van gemaakt trouwens, iets met bruine suiker ?
mv Steijn (23-10-2001) en Sweder (16-07-2003)
Joos99

Bericht door Joos99 »

Hanneke schreef:
Esther schreef:
Me too.
oh maar juist voor een tractatie vind ik dit wel geestig! Waar is de hamburger zelf van gemaakt trouwens, iets met bruine suiker ?
volgens mij van chocoladecake, toch?
Anja

Bericht door Anja »

Dit heb ik met Alysha haar feestje gedaan (ojah moet ik nog eens van de camera afhalen die foto's) ze had een hamburgerfeestje waaronder dus hamburger cakejes maken.
Dat was een megahit!

Ik had blanke en chocolade cakejes gebakken en doormidden gesneden en van de choco plakjes. Groene (sla en komkommer), gele (kaas) rode (tomaat)fondant en laat maar gaan ;) De 'saus' heb ik achterwege gelaten.

Zal morgen als ik tijd heb eens uploaden.
Emmy

Bericht door Emmy »

Leuk!! Ik zou het zeker eens proberen!
Sinder

Bericht door Sinder »

Afbeelding

deze zijn van macarons!
Plaats reactie