mag het hier??
Moderator: Chantal
mag het hier??
http://taartinvorm.come2me.nl/
mag ik even laten zien.
ben zo trots op mezelf..
heb een website gemaakt
alles moet nog wat netter en zo..maar voor zover ben ik al heeel blij..
willen jullie even kijken??(en jubelen?)
mag ik even laten zien.
ben zo trots op mezelf..
heb een website gemaakt
alles moet nog wat netter en zo..maar voor zover ben ik al heeel blij..
willen jullie even kijken??(en jubelen?)
Mooi zeg!
Iemand zou er een voor me maken, maar daar zit ik al een jaar op te wachten... Nu ben ik ook maar zelf aan de gang gegaan. Ik krijg het niet zoals ik zou willen! Valt echt tegen, dus dubbel goed van jou!
Voorlopig hou ik het maar bij mijn taarten-hyves, zelfs facebook wil niet echt lukken
Iemand zou er een voor me maken, maar daar zit ik al een jaar op te wachten... Nu ben ik ook maar zelf aan de gang gegaan. Ik krijg het niet zoals ik zou willen! Valt echt tegen, dus dubbel goed van jou!
Voorlopig hou ik het maar bij mijn taarten-hyves, zelfs facebook wil niet echt lukken

Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
ik wil je best eens helpen hoor.diane76 schreef:Mooi zeg!
Het probleem is dat ik met een wizzard werk, en dan kan ik niet de plaatjes kiezen die ik zou willen!Jeanet schreef:ik wil je best eens helpen hoor.diane76 schreef:Mooi zeg!
Dus, graag!
Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Precies, ik heb blogspot weblogs. Heel makkelijk, en gratis, je kan een heleboel foto's uploaden allerlei kleuren en lay-outs kiezen etc.Sinder schreef:Ik heb ook een berichtje geplaatst!
Je kunt ook een site maken in web-log.nl of blogspot ofzo!
Vergeet ik natuurlijk te zeggen dat ik het een leuke site vind.
dank jullie!!Vermanen schreef:Precies, ik heb blogspot weblogs. Heel makkelijk, en gratis, je kan een heleboel foto's uploaden allerlei kleuren en lay-outs kiezen etc.Sinder schreef:Ik heb ook een berichtje geplaatst!
Je kunt ook een site maken in web-log.nl of blogspot ofzo!
Vergeet ik natuurlijk te zeggen dat ik het een leuke site vind.
deze is ook gratis, was voor het proberen, maar ik vind het zo leuk
die opties van jullie ga ik ook nog eens bekijken...maar nu eerst naar mijn werk.