Oi lily-achtig en Smurfin

Moderator: Chantal

Plaats reactie
diane76
J&J SANTORINI

Oi lily-achtig en Smurfin

Bericht door diane76 »

De oi liliy-taart was voor op het werk. We hadden een studiedag, met 4 logopedisten. De helft was over (want uiteraard is iedereen aan de lijn :wink: ) en de andere helft is mee naar huis gegaan met mijn teamleidster (die overigens ook aan de lijn is :roll: ) Ze belde vandaag om een bestellinkje te plaatsen! Is letterlijk goed in de smaak gevallen dus. Hij was gevuld met kersen en slagroom. Ik ben overigens helemaal wèg van dat bloemetje... Volgens mij heb ik 'm de laatste 4 taarten op die manier gebruikt!

Afbeelding Afbeelding

En dan Smurfin! Voor een zusje van een groepsgenootje van C hiara. Haar moeder brengt C iedere dinsdag thuis, van de PSZ. Daar staat wel een taartje tegenover!!! Van de week had ik smurfin gemaakt en vandaag moest ik het zwart van de oogjes nog en het mondje. De haren vond ik toch niet zo mooi, dus daar heb ik wat sliertjes opgelegd. Wat een klus zeg! Het bleef niet liggen, plakte aan mijn vingers. Die laatste paar dingetjes hebben meer tijd gekost dan die hele smurfin! Daar heb ik wel van geleerd: meteen afmaken, tot ik ècht tevreden ben!

Afbeelding Afbeelding
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Jeanet

Bericht door Jeanet »

leuk zeg!!

jaa dat bloemetje dat is erg leuk zo, ter afwisseling kun je ze normaal en zo doen...
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Jeanet schreef:leuk zeg!!

jaa dat bloemetje dat is erg leuk zo, ter afwisseling kun je ze normaal en zo doen...
Dat had ik in eerste instantie ook gedaan... maar dat was het toch niet! Ach, het zal wel een 'fase' zijn :D :wink:
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Sinder

Bericht door Sinder »

pláátjes zeg!!
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Prachtig weer hoor.

Op de leukste taarten las ik nog een goede tip voor nog mooiere kleuren. Wit marsepein kleuren.
Charlotte
J&J SANTORINI

Bericht door Charlotte »

Geweldige gemaakt. Het zijn net schilderijen zo mooi!! Bijna jammer om ze aan te snijden..... Maar wat een werk, knap hoor.
Charlotte, J (3,5) en H (1)
muppet
J&J HAWAII

Bericht door muppet »

Ze zijn mooi. De bloemetjes vind ik heel leuk zo, die randjes omhoog doe ik ook altijd.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Jeanet

Bericht door Jeanet »

Annemarie schreef:Prachtig weer hoor.

Op de leukste taarten las ik nog een goede tip voor nog mooiere kleuren. Wit marsepein kleuren.
marsepein kleurt idd veel intenser en marshmallow fondant ook!
Hanne

Bericht door Hanne »

altijd als ik taarten van jou zie, ben ik diep onder de indruk. jij bent echt goed. wil je niet eens een workshopje puzzelplaatje met relief geven?
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

heel er mooi hoor!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Annemarie schreef:Prachtig weer hoor.

Jeetje zeg Annemarie! Zit ik ongeveer 100 foto's per taart te maken zodat er echt een mooie en goede tussen zit, heb je wat over de kleuren :roll: :wink: .

Vinden jullie de kleuren niet mooi dan? In het echt zijn ze heel mooi en helder hoor! (is de foto wéér niet goed... :wink: )

En Hanne, wat een compliment! Dankjewel! Ik ben juist altijd onder de indruk van jouw creaties, misschien kunnen we wat van elkaar leren? (lijkt me ook gezellig :D )

Alle andere dames natuurlijk ook bedankt voor de complimentjes!
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Mieke

Bericht door Mieke »

Ze zijn erg mooi geworden!
Annemarie

Bericht door Annemarie »

De kleuren zijn prachtig Diane, 't was gewoon een tip los van het resultaat, ik schreef ook NOG mooiere kleuren he.

Ik geef echt te veel commentaar volgens mij :oops: .
Mirjam

Bericht door Mirjam »

Mooie taarten weer hoor!
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Annemarie schreef:De kleuren zijn prachtig Diane, 't was gewoon een tip los van het resultaat, ik schreef ook NOG mooiere kleuren he.

Hihihi, ik vatte het ook wel persoonlijk op hoor.

De kleuren zullen vast heel mooi worden met witte marsepein, maar het lijkt me een drama om mee te werken! Wat een rotspul is dat zeg, voorgekleurd wit...
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Annemarie

Bericht door Annemarie »

diane76 schreef:
Annemarie schreef:De kleuren zijn prachtig Diane, 't was gewoon een tip los van het resultaat, ik schreef ook NOG mooiere kleuren he.

Hihihi, ik vatte het ook wel persoonlijk op hoor.

De kleuren zullen vast heel mooi worden met witte marsepein, maar het lijkt me een drama om mee te werken! Wat een rotspul is dat zeg, voorgekleurd wit...
Ik heb nu voorgekleurd wit van Zeelandia gekocht, maar de gewone is inderdaad fijner.
Plaats reactie