jaaaa het in lente!!! (sorrie loop een beetje achter haha)

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Jeanet

jaaaa het in lente!!! (sorrie loop een beetje achter haha)

Bericht door Jeanet »

Afbeelding
erin biscuit met 1 2 3 merengue creme afgesmeerd.
vulling monchou en jam
erover marshmallowfondant.
Afbeelding
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Erg leuk! gebaseerd op de boerderijtaart uit de Mjam?

Over twee weken zijn mijn zus en zwager 12,5 jaar getrouwd en ga ik er ook 1 maken. Ik ben van plan om 4 lagen te maken. Ben je lang bezig geweest met de beestjes? Van de week ga ik vast beginnen, ik heb wat beestjes, hooibalen, bloemkolen en aanverwanten nodig om 4 lagen te vullen!
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Jeanet

Bericht door Jeanet »

ja nou dat valt nog mee hoor die vier lagen dan kun je leuk die kruiwagen doen met peen erin en bloemen en meer hekken..vier lagen betekend dat je meeer taart moet en vullen en zo maar omdat die taarten weer op de taart staat, snap je het nog is er weinig ruimte voor echt meer dingen...wel iets natuurlijk...en ja ik ben al dagen bezeig met de beesten en zo..tussen door en savonds steeds wat gedaan... een koetje en een paardje zijn dan ook leuk...eendjes in een vijver en die waterval!!

ja idd gebaseerd op die uit de mjam van vorig jaar! (niet meer te koop helaas dus moest het emt wat afbeeldingen doen)
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

wat een leukie!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Jeanet schreef:ja nou dat valt nog mee hoor die vier lagen dan kun je leuk die kruiwagen doen met peen erin en bloemen en meer hekken..vier lagen betekend dat je meeer taart moet en vullen en zo maar omdat die taarten weer op de taart staat, snap je het nog is er weinig ruimte voor echt meer dingen...wel iets natuurlijk...en ja ik ben al dagen bezeig met de beesten en zo..tussen door en savonds steeds wat gedaan... een koetje en een paardje zijn dan ook leuk...eendjes in een vijver en die waterval!!

ja idd gebaseerd op die uit de mjam van vorig jaar! (niet meer te koop helaas dus moest het emt wat afbeeldingen doen)
Ik had ergens een site waar je oude nummers kon bestellen. Ik zal evven kijken of ik de link nog kan vinden...

Ik heb al een heel plan hoor. Er komen ook veel elementjes op die met mijn zus en zwager te maken hebben. Boeken, een theepotje, schaatsen die aan een tak hangen, zijzelf en de drie kinderen, een uiltje... Genoeg dus! Bovenop wil ik het huisje maken, met hun huisnmmer erop.
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Jeanet

Bericht door Jeanet »

Het artikel is uitverkocht.
dat heb ik steeds, maar leuk issie he...
Jeanet

Bericht door Jeanet »

diane76 schreef:
Jeanet schreef:ja nou dat valt nog mee hoor die vier lagen dan kun je leuk die kruiwagen doen met peen erin en bloemen en meer hekken..vier lagen betekend dat je meeer taart moet en vullen en zo maar omdat die taarten weer op de taart staat, snap je het nog is er weinig ruimte voor echt meer dingen...wel iets natuurlijk...en ja ik ben al dagen bezeig met de beesten en zo..tussen door en savonds steeds wat gedaan... een koetje en een paardje zijn dan ook leuk...eendjes in een vijver en die waterval!!

Ik had ergens een site waar je oude nummers kon bestellen. Ik zal evven kijken of ik de link nog kan vinden...

Ik heb al een heel plan hoor. Er komen ook veel elementjes op die met mijn zus en zwager te maken hebben. Boeken, een theepotje, schaatsen die aan een tak hangen, zijzelf en de drie kinderen, een uiltje... Genoeg dus! Bovenop wil ik het huisje maken, met hun huisnmmer erop.
leuk!!!! kan bijna niet wachten tot je hem af hebt...
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Leuk en ook weer zo netjes afgewerkt.
Gootje
J&J MALEDIVEN

Bericht door Gootje »

Wat knap! Die bloemkolen en kropjes sla vind ik echt lachen!
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Jeanet

Bericht door Jeanet »

Gootje schreef:Wat knap! Die bloemkolen en kropjes sla vind ik echt lachen!
en moeilijk pffff ook dat schaap met die bolletjes allemaal...en allemaal erg klein...maar zo mooi gelukt!
Sandra
J&J SANTORINI

Bericht door Sandra »

Ik vind 'm zoooo schattig.... :D

Bìjna zonde om op te eten hè... :wink:

Mooi hoor!
S@ndra mv R ick (28-9-2001), I ris (23-12-2003) & J urn (22-12-2006)
Esther
J&J MALEDIVEN

Bericht door Esther »

Hij is superleuk Jeanet! En netjes ook.
Moeder van Anna (20), Lotte (18), Maartje (16), Roos (13) en Job (12)
muppet
J&J HAWAII

Bericht door muppet »

Een gezellige taart! Knap gedaan hoor.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Sinder

Bericht door Sinder »

ik vind hem super en weet je wat ik zo leuk vind, je ziet jou gewoon met de taart beter worden. Echt leuk!
Jeanet

Bericht door Jeanet »

Sinder schreef:ik vind hem super en weet je wat ik zo leuk vind, je ziet jou gewoon met de taart beter worden. Echt leuk!
hahaha dank je wel!!

moet ook, mijn nicht heeft me net gevraagd een bruidstaart te maken voor haar dochter die in juni trouwt...ze moet alleen even vragen of ze al niks geregeld heeft....
UITDAGING, maar bibber..hellup.
Cindy

Bericht door Cindy »

Ja, deze is echt heel leuk! Je ziet jou groeien inderdaad.
Plaats reactie