Heeft iemand ervaring met aribacakes.nl? Ze zijn iets goedkoper dan deleukstetaarten en taartendecoratie én ze hebben alles op voorraad wat ik zoek, maar zijn ze ook betrouwbaar? Geen roosbanket perikelen zeg maar (volgens mij zijn die helemaal verdwenen?)?
Dank!
iemand ervaring met ariba cakes
Moderator: Chantal
iemand ervaring met ariba cakes
mv Steijn (23-10-2001) en Sweder (16-07-2003)
- mAmArianne
- J&J SANTORINI
Geen idee, ik ken ze niet. Hmm... als ik het adres intyp krijg ik direct een herkenning, nav iemand hier die zo'n cupcakecarrier heeft gekocht, in dat draadje stond dus een link naar deze webshop.
Roos is er nog wel, enkel met com erachter geloof ik. Je moet je registreren voor je de shop op kunt, ik denk dat dat veel mensen tegen zal houden.
Op de beginpagina staat een of andere dvd te koop, da's alles, dus of ze nog in de taarten zitten...?
Roos is er nog wel, enkel met com erachter geloof ik. Je moet je registreren voor je de shop op kunt, ik denk dat dat veel mensen tegen zal houden.
Op de beginpagina staat een of andere dvd te koop, da's alles, dus of ze nog in de taarten zitten...?
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
Klopt dat was een draadje van mij.mAmArianne schreef:Geen idee, ik ken ze niet. Hmm... als ik het adres intyp krijg ik direct een herkenning, nav iemand hier die zo'n cupcakecarrier heeft gekocht, in dat draadje stond dus een link naar deze webshop.
Ik heb onlangs bij haar een cc courier gekocht, zij had een leuke aanbieding. Betaald met ideal en dag later had ik 'm al binnen!
Positieve ervaring dus!

Ze hebben een heel ruim assortiment, ik ga er zeker weer rondneuzen...
S@ndra mv R ick (28-9-2001), I ris (23-12-2003) & J urn (22-12-2006)