Aanmelding Peuter en Kleuter.
Aanmelding Peuter en Kleuter.
Je kunt toegang krijgen wanneer je een kind in de leeftijd van 2 jaar hebt. Meld je aan door een antwoord op dit bericht. Zodra je toegelaten bent word je bericht verwijderd.
Schrijf je op meerdere subforums mee, meld dat dan ook even in dit bericht. Dan kunnen we de authorisaties in 1 keer doen. Dat scheelt ons een hoop extra werk.
Schrijf je op meerdere subforums mee, meld dat dan ook even in dit bericht. Dan kunnen we de authorisaties in 1 keer doen. Dat scheelt ons een hoop extra werk.
Re: toegang forum
wie ben je?Annalalala schreef:Ik iwl graag meekijken en schrijven op dit forum
Nancy
mv Milou (2005) en Yara (2008)
mv Milou (2005) en Yara (2008)
anna, nee hoor, natuurlijk niet. maar er worden wel veel persoonlijke dingen op dit forum geschreven en we 'kennen' elkaar dan ook wel. sommige dames schrijven hier al een jaar of 10, en sommige net een paar weken. het is een vrij vaste grote groep mensen waar af en toe er eentje bijkomt.
dus daarom willen we graag weten wie je bent, wat voor werk je doet, hoeveel kinderen je hebt, waar je (ongeveer) woont.
hoeft echt niet allemaal met naam, mag ook bijvoorbeeld alleen de voorletter van de naam van je kind.
maar van bijna iedereen weten we dus heel erg veel.
en als er dan iemand nieuw komt, willen we dat ook graag weten.
peuter en kleuter bijvoorbeeld bespreek je toch ook weer andere dingen. het is niet voor niets dat forumbeheer sommige forumonderdelen 'op slot' heeft gezet.
je mag dus lekker beginnen met mee te schrijven op de onderdelen die wel zichtbaar voor je zijn. dan merk je vanzelf wel wanneer je op peuter en kleuter kan.
(het lijkt trouwens of dit een nieuw forum is als je de aanmelddata ziet, maar dat komt omdat we overgestapt zijn)
@forumbeheer: ik hoop dat ik het zo een beetje goed heb uitgelegd!
dus daarom willen we graag weten wie je bent, wat voor werk je doet, hoeveel kinderen je hebt, waar je (ongeveer) woont.
hoeft echt niet allemaal met naam, mag ook bijvoorbeeld alleen de voorletter van de naam van je kind.
maar van bijna iedereen weten we dus heel erg veel.
en als er dan iemand nieuw komt, willen we dat ook graag weten.
peuter en kleuter bijvoorbeeld bespreek je toch ook weer andere dingen. het is niet voor niets dat forumbeheer sommige forumonderdelen 'op slot' heeft gezet.
je mag dus lekker beginnen met mee te schrijven op de onderdelen die wel zichtbaar voor je zijn. dan merk je vanzelf wel wanneer je op peuter en kleuter kan.
(het lijkt trouwens of dit een nieuw forum is als je de aanmelddata ziet, maar dat komt omdat we overgestapt zijn)
@forumbeheer: ik hoop dat ik het zo een beetje goed heb uitgelegd!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
- LindaJager
- J&J MALEDIVEN
Nee, dat valt wel mee hoorAnnalalala schreef:Staat er geheime informatie op dit forum?? Je moet helemaal door een ballotagecommissie heen voordat je kunt meeschrijven en lezen. Is dat niet wat overdreven voor een internetforum?

Misschien is het handig als je de forumregels even doorleest?
Verder van harte welkom en veel schrijf en leesplezier toegewenst.
Linda mv Lucas 11/10/2000, Robert 24/12/2002 en Vincent 12/11/2006
Hoi hoi
Graag wil ik me ook aanmelden voor het peuter en kleuter forum. Heb me al bij wie is wie een kort verhaaltje gezet.
Ben zeer benieuwd wat andere moeders vertellen over hun peuter/kleuter heb hier ook een peuter van 3 rondhuppelen en beetje verhalen uitwisselen met andere moeders lijkt me leuk
groetjes marlies. moeder van gerlize 3 en willemijn 3 maanden
Graag wil ik me ook aanmelden voor het peuter en kleuter forum. Heb me al bij wie is wie een kort verhaaltje gezet.
Ben zeer benieuwd wat andere moeders vertellen over hun peuter/kleuter heb hier ook een peuter van 3 rondhuppelen en beetje verhalen uitwisselen met andere moeders lijkt me leuk
groetjes marlies. moeder van gerlize 3 en willemijn 3 maanden
Nee hoor, niets geheims maar soms wel hele intieme informatie. We willen je graag eerst iets beter leren kennen alvorens we je op de subfora toelaten.Annalalala schreef:Staat er geheime informatie op dit forum?? Je moet helemaal door een ballotagecommissie heen voordat je kunt meeschrijven en lezen. Is dat niet wat overdreven voor een internetforum?
Irene
Amber 24, Josien 21, Dorith 20, Maureen 18, Babet 14