Moderator: Chantal
Nou, wacht maar tot je Buzz Lightyear voorbij ziet komen, Annemarie kan er ook wat van.Marina schreef:*ben weer onder de indruk* Arianne rulezzzz op dit gebied hoor
Ik kan ook heeeeeeel lief kijken... Mag ik ook mee?Hanne schreef:"lieve lieve arianne" (ik zet mijn allerliefste puppy ogen op): "mag ik een keertje bij jou komen voor een lesje puzzelplaatjes?"
ik kan echt veel van jou leren denk ik. mag het, mag het?
Thanx Esther, maar Wanda en Diane zijn ook steengoed (en nu maar hopen dat ik niemand vergeet). Zoals Arianne de ogen maakt is echt super super knap. Ik denk trouwens dat Buzz de gemiddelde moeder wat minder aanspreekt dan zo'n liefelijk roodkapje.Esther schreef:Nou, wacht maar tot je Buzz Lightyear voorbij ziet komen, Annemarie kan er ook wat van.Marina schreef:*ben weer onder de indruk* Arianne rulezzzz op dit gebied hoor
Maar hij is prachtig Arianne! Echt heel gaaf. Wat een tijd moet daarin zitten.
Lief van je Annemarie!Annemarie schreef:Thanx Esther, maar Wanda en Diane zijn ook steengoed (en nu maar hopen dat ik niemand vergeet). Zoals Arianne de ogen maakt is echt super super knap. Ik denk trouwens dat Buzz de gemiddelde moeder wat minder aanspreekt dan zo'n liefelijk roodkapje.Esther schreef:Nou, wacht maar tot je Buzz Lightyear voorbij ziet komen, Annemarie kan er ook wat van.Marina schreef:*ben weer onder de indruk* Arianne rulezzzz op dit gebied hoor
Maar hij is prachtig Arianne! Echt heel gaaf. Wat een tijd moet daarin zitten.