Weer een aantal taarten van mij en mijn buurvrouw.
We hebben er nog meer gemaakt maar die foto's staan nog niet op de site.
Veel kijkplezier:
de binnenkant van de voetbaltaart was groen. Op verzoek van de jarige die een groene taart wilde. Die foto heb ik alleen boven op de pc staan, maar het was een mooi gezicht
en nagemaakt van een plaatje van een verfgooischilderij van de jarige
Hoevel taarten doen jullie nu per week? Ik zie steeds hele hoeveelheden voorbij komen. En het zal vast inmiddels vrij snel gaan, maar toch, er zit veel tijd in!
Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
mamawanda schreef:Dat lieveheerbeestje is een schatje zeg!
Ik vind het toch ook wel heel knap om als duo zo aan de gang te zijn.
Moet je ook kunnen en ik zou dat dus echt niet kunnen.
dwz niet samen aan 1 taart werken.
Hoe doen jullie dat?
Nou dat vraag ik me ook af, ze doen het echt allemaal samen. Thijs zijn juf wil echt met mij praten over de bruidstaart en wat helpende handjes (die van Mieke en Esther zijn in de buurt) zou fijn zijn. Maar ik ben een echte "solo artiest" ben ik bang.
@Diane, we hebben meestal een taart per week, soms ook wel 2.
Maart was erg druk, want veel verjaardagen in beide families en vriendenkring.
Juni en juli is ook weer erg druk, want van ons samen 3 kids jarig, en dus ook de feestjes en voor de school van de tweeling van Esther maken we dan 190 cc's voor de meesters- en juffendag.
Er blijft inderdaad veel tijd inzitten, maar omdat we het met z'n tweeen doen is het altijd erg gezellig, en kletsen we ook veel tussendoor. Dan komt de 1 weer met een idee, en kijken we of dat op de taart kan, erg leuk.
@mamawanda en Annemarie
We maken de taarten inderdaad samen. Als we meerdere bestellingen hebben dan doen we elk de versiering voor 1 taart, als we ergens niet uitkomen wisselen we de plaatjes, zodat je ook even met wat anders bezig bent.
Als we de taart vullen en bekleden doen we dat ook samen. de 1 spuit de botercreme randjes, de ander doet de vulling er tussen, als de de taart strak maakt met de botercreme rolt de ander de marsepein uit, die over de taart komt.
Tussendoor samen afwassen.
Lijntje voor de puzzelplaatjes, de 1 maakt de lijntjes met de gun, de ander legt ze er direct op.
Alleen het echte bekleden doen we niet samen, want dat is lastig werken. Dus dat wisselen we af.