Een collega (en vriendin) gaat maandag een geregistreerd partnerschap aan, omdat ze gaat samenwonen en ze samen een huis hebben gekocht.
Verder niet veel poespas, maandagochtend even naar het gemeentehuis, samen met naaste familie (haar ouders en zussen, zijn ouders en broer) en dan geloof ik gezellig wat eten en drinken.
Op het laatst had ze gevraagd of ik toch nog een taartje wilde maken. Lekker vroelijk, met bloemen, gewoon een leuk taartje. Tuurlijk wil ik dat. (grijns

). oh nee he, je gaat toch niet een bruidspaartje erboven op doen he! Nee joh, ik vind zo;n plastic ding niet mooi en ik heb nog helemaal nooit geboetseerd, dus dat zal vast niets worden ( Grijns

)
Dus ik heb een bruidspaartje geboetseerd en er staan nu 2 harten in de oven; ik ga een 2 lagen hartentaart maken. Ik ga dus wel een leuk bruiloftstaartje maken, met een geboetseerd bruidspaartje erop.
Lekker over de top, lachen

. Een andere collega zit in het complot, heb ik net de foto van het paar gestuurd, benieuwd wat hij ervan vindt

Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)