ik zoek....klein rondje...groot spuitmondje
Moderator: Chantal
ik zoek....klein rondje...groot spuitmondje
Ik zoek een uitsteker (mag ergens uit keuken komen) om een klein rondje te maken.
Ik heb de 0 van een uistekerset maar die vind ik nog te groot..
hoe maak ik mooie rondjes die iets groter zijn dan een stipje??
wat gebruiker jullie daarvoor.
o geen haast hoor, is een algeheel iets wat ik wil hebben en niet iets wat ik nu nodig heb voor een taart.
Ik heb de 0 van een uistekerset maar die vind ik nog te groot..
hoe maak ik mooie rondjes die iets groter zijn dan een stipje??
wat gebruiker jullie daarvoor.
o geen haast hoor, is een algeheel iets wat ik wil hebben en niet iets wat ik nu nodig heb voor een taart.
Laatst gewijzigd door Jeanet op ma mei 02, 2011 8:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De kleinste rondjes op deze taart hebben we gemaakt met de dop van onze prikpen, die prikpen gebruiken we normaal om hele kleine stukjes marsepein mee op te pakken.

De prikpen heb ik gekocht bij pipoos
en dat is deze prikpen
http://www.hobbyhandboek.nl/detail.asp? ... 2&id=50804
De prikpen heb ik gekocht bij pipoos
en dat is deze prikpen
http://www.hobbyhandboek.nl/detail.asp? ... 2&id=50804
Laatst gewijzigd door Mieke op ma mei 02, 2011 8:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
de link heb ik net nog toegevoegd aan mijn eerste bericht.Jeanet schreef:oke prikpen...link????
die is idd mooi klein, maar krijg je ze dan nog weer uit de dop???
we smeren de zijkanten van de dop even in met crisco, dan laat het rondje goed los.
Komt hij niet los, kun je met de prikpen het rondje loskrijgen.
Werkt echt heel goed, en kost je niet veel.
ja, ze hebben inderdaad een online shop.Jeanet schreef:oke bedankt!!! die ga ik idd even onthouden...offe hebben we een online shop??
ff kijken of dat bij pipoos kan.
jaaaa
oohh ik houd van online shoppen...
als de verzendkosten nu heel hoog zijn en dit is het enige wat je besteld, wil ik binnenkort hem ook wel voor je meenemen als ik de stad in ga, dan kan ik hem met brievenbuspost naar je versturen. Dan ben je denk ik goedkoper uit.
Ze hebben ook taartspullen en marsepein enz
heel graag ik zou ervoor naar groningen moeten.Mieke schreef:ja, ze hebben inderdaad een online shop.Jeanet schreef:oke bedankt!!! die ga ik idd even onthouden...offe hebben we een online shop??
ff kijken of dat bij pipoos kan.
jaaaa
oohh ik houd van online shoppen...
als de verzendkosten nu heel hoog zijn en dit is het enige wat je besteld, wil ik binnenkort hem ook wel voor je meenemen als ik de stad in ga, dan kan ik hem met brievenbuspost naar je versturen. Dan ben je denk ik goedkoper uit.
Ze hebben ook taartspullen en marsepein enz
en ik geloof wel dat dat het enige is of ik moet ook nog een spuitmondje er kunnen krijgen...die hele grote.
als je je rekeningnummer en naam even pbt met de totale kosten ga ik dat donderdag even aan je overmaken...sorrie, ik heb een vaste dag voor overmaken hahaha