een leuke opdracht van mijn zoon

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Hanne

een leuke opdracht van mijn zoon

Bericht door Hanne »

wilde hij eerst een alientaart, nu is het een angry birds taart geworden.
sinds we twee weken geleden een ipad kado kregen van mijn schoonouders (jippieeeeeeeeeee wat een tof kado en dat omdat zij 45 jaar getrouwd waren) speelt hij daar heel graag angry birds op.
ik vind het een superlollige opdracht van hem en heb er nu al plezier in.
een combi van deze twee moet het worden
Afbeelding

Afbeelding

even gerelateerd de vraag: hoe lang kun je een kant en klare taart invriezen. en hoe lang kun je marsepeinen popjes bewaren?
EskilE

Bericht door EskilE »

Oh leuk.
Als je van boetseren houdt, zou ik meer voor de bovenste gaan, dan voor de onderste. De bovenste spreekt mij véél meer aan.

Ik heb nog even wat beter zitten kijken, maar dat boetseren moet lukken. Ziet er allemaal gemakkelijk uit, alleen dat helmpje zal misschien wat meer prutsen zijn.

Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien. Maar we moeten nog even wachten he??

En over je vraag: boetseersels kun je heel lang bewaren. Het wordt er niet echt lekkerder op vind ik, wat droger, maar het ziet er nog steeds mooi uit.
Met invriezen heb ik geen ervaring.
Hanne

Bericht door Hanne »

ik dacht zelf de bovenste met iets meer bouwsels erbij. die zou ik van kit kat's kunnen maken en vastplakken met chocoglazuur.
EskilE

Bericht door EskilE »

artcoco schreef: Boetseersels bewaar ik ook altijd hoor, blijft prima (donker en koel doe ik, afgesloten in plastic bakjes).

Ben heel benieuwd, lijkt me een super project!
Waarschijnlijk zijn de druk-en-sluitzakjes waar ik ze in doe, dan toch nét niet zo luchtdicht als ze beweren. Goed idee om ze ook nog in een bakje te doen.
Sinder

Bericht door Sinder »

ik ken angry birds niet hoor *duiktweguitschaamtevoorhaarwereldvreemdheid*
maar het zie er leuk uit! Die zipzakjes zijn idd niet genoeg. Folie, zakje, bakje zou ik doen.
Hanne

Bericht door Hanne »

@corina: ik moet van el commandante angry birds cake pops maken :twisted:
nou ja ook mogelijk toch.
Cindy

Bericht door Cindy »

Wow, ik vind het een heel project!
Maar wel een heel leuke.
Heerlijk als kinderen precies weten wat ze willen.
Hanne

Bericht door Hanne »

Cindy schreef:Wow, ik vind het een heel project!
Maar wel een heel leuke.
oh deze weet zo goed wat hij wil:
maak een bruine boterham, met pindakaas dan sambal en dan komkommer. de komkommer niet te dik gesneden en het brood in stukjes. hoor je dat mama, stukjes.

:twisted: ik wacht nog even op de "wil je ....... alsjeblieft"
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Ik ben ook benieuwd wat dit gaat opleveren, het belooft weer iets moois te worden!

Leuk, angry birds cakepops, zal een aardig klusje worden...
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Jeanet

Bericht door Jeanet »

erg leuk, die onderste had ik al eens gezien, mijn voorkeur is de bovenste eigenlijk en de cc vind ik ook geweldig leuk.
Anja

Bericht door Anja »

Nou hij weet wel wat leuk is! Wat een geweldige uitdaging en het zal vast super worden.
En die cakepops mén dat wordt me een klusje wel!
Hanne

Bericht door Hanne »

Anja schreef:Nou hij weet wel wat leuk is! Wat een geweldige uitdaging en het zal vast super worden.
En die cakepops mén dat wordt me een klusje wel!
ik denk dat ik eerst maar eens ga oefenen, want ik heb nog nooit eerder cake pops gemaakt. voor zijn klas heb ik er gelijk 30 nodig.
Hanne

Bericht door Hanne »

artcoco schreef:
Hanne schreef:oh deze weet zo goed wat hij wil
Ik denk dat het echt lachen wordt als hij kennismaakt met J0shua van de zomer. Kijken of ze elkaar versterken, of opeens inzien dat het ook wel te gek is wat ze soms verwachten... (ik gok op het eerste!).
lijkt me heel leuk om te zien. leander is zo makkelijk met vriendjes maken, we zullen zien wat de heertjes in petto hebben.
Cindy

Bericht door Cindy »

Hanne schreef:
Cindy schreef:Wow, ik vind het een heel project!
Maar wel een heel leuke.
oh deze weet zo goed wat hij wil:
maak een bruine boterham, met pindakaas dan sambal en dan komkommer. de komkommer niet te dik gesneden en het brood in stukjes. hoor je dat mama, stukjes.

:twisted: ik wacht nog even op de "wil je ....... alsjeblieft"
:lol: :lol:
Plaats reactie