wat denken jullie hiervan (poging twee onderaan)

Moderator: Chantal

Plaats reactie
roetje

wat denken jullie hiervan (poging twee onderaan)

Bericht door roetje »

Afbeelding

voor op de bovenkant van de bruidstaart, mannelijke versie volgt nog, maar daar heb ik de kleuren nog niet van
Laatst gewijzigd door roetje op wo mei 11, 2011 8:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Kun je wat meer vertellen over de rest van de taart?

Zo dit hartje los, doet me meer denken aan de taarten die Jeanet onlangs heeft gemaakt dan aan een bruidstaart. Verder vind ik het een beetje rommelig ogen, 't zou van mij wat strakker mogen. En zou dat roze niet de themakleur roze/paars van de bruiloft moeten zijn?

Mmmm een beetje negatief misschien mijn commentaar, maar misschien zie ik het anders als ik een beter beeld zou hebben van de volledige taarten.
roetje

Bericht door roetje »

http://www.youtube.com/watch?v=DIl1SXG2IOs
Dit is het idee voor bovenop, dus zo komt er nog mannetje, alleen heb ik van zijn kostuum nog geen kleuren.

De kleur roze is de kleur van haar kleed, wij mogen alle tinten roze, fuchia, bessen aan, maar zij heeft dus dit aan (ongeveer hoor, heb lintje liggen en klopt wel).
De taart zijn twee rechthoeken op elkaar, de onderste in roze, de bovenste in blanke marsepein, de onderkant afgeboort met roosjes en andere bloempjes de bovenkant met pareltjes.
Is ook helemaal niet de bedoeling van te tradioneel te doen, want zo zijn zij helemaal niet en het feest ook niet trouwens.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Ik herinnerde me het draadje wel, het klinkt erg leuk je idee. Ik zou goed op de afwerken letten, netjes, strak, marsepein/fondant mooi dun uitgerolt.

Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Ik zag het op de leukste taarten ook voorbij komen, misschien daar ook eens kijken.
roetje

Bericht door roetje »

Afbeelding

En nog eens gemaakt, beetje foutjes van vorige keer proberen te vermijden. En dan heb ik reserve moest er één krakken bij op taart leggen of zo...
roetje

Bericht door roetje »

Afbeelding

en nog wat verder geknutseld...
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Jaaaaaaaaa het wordt steeds mooier, maar voor deze perfectionist mag het nog strakker. Maar je laat ons nu ook wel met onze neus bovenop je werk zitten. Als ik bezig ben zie ik bij mezelf ook van alles en als ik dan klaar ben is het toch mooi en vallen die kleine dingen weg.
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

hij wordt idd steeds strakker!
gewoon zelf goed naar de foto's kijken, en daarop zie je vaak het beste wat er nog beter kan.
bijvoorbeeld bij de tweede (de middelste dus) foto zie je dat het witte randje nog flink gerafeld is en doorschijnt. dus dat dan weer even mooi bijwerken en weer een nieuwe foto maken.
succes, het gaat al beter en het gaat je zeker lukken natuurlijk!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Plaats reactie