fb: emailadres veranderd, kan niet meer inloggen
fb: emailadres veranderd, kan niet meer inloggen
Hallo,
Het onderwerp zegt het eigenlijk al; ik heb mijn emailadres veranderd en kan nu niet meer inloggen, met beide emailadressen niet. Enig idee??!
Alvast bedankt!
Groetjes,
Sarina
Het onderwerp zegt het eigenlijk al; ik heb mijn emailadres veranderd en kan nu niet meer inloggen, met beide emailadressen niet. Enig idee??!
Alvast bedankt!
Groetjes,
Sarina
Nu wordt het nog vreemder, want ik probeerde een oud berichtje van mezelf terug te vinden (bij het au forum fotowedstrijd) en ik vind niets meer!? Zou iemand bij ot voor mij kunnen zoeken of bijvoorbeeld mijn topic met een update over mezelf nog bestaat? Dat heet gewoon "update van Sarina". Alvast bedankt!
Groetjes van Sarina
Groetjes van Sarina
Snelle actie, dank je wel Irene!!!
Zou ik ook weer op OT, Peuter/Kleuters, Basisschool en Afvallers mogen of zal ik me eerst voorstellen bij Wie is wie
??
Gewoon via de normale procedure. Eerst netjes voorstellen, dan door de ballotage, 100 berichten voor OT!!
Irene
Zou ik ook weer op OT, Peuter/Kleuters, Basisschool en Afvallers mogen of zal ik me eerst voorstellen bij Wie is wie

Gewoon via de normale procedure. Eerst netjes voorstellen, dan door de ballotage, 100 berichten voor OT!!

Irene
S@rin@, moeder van B (2005) en R (2008)