Ik heb mijn eerste taart gemaakt

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ester
J&J SANTORINI
Berichten: 3925
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:28 am

Ik heb mijn eerste taart gemaakt

Bericht door Ester »

En ik vermoed ook mijn laatste. ;)
Ik heb met collega's een workshop taarten maken gedaan en daar een taart voor Giels verjaardag gemaakt. Wát een werk zeg! Toen ik voor het eerst op de klok keek bleken we al 2,5 uur bezig en hadden we nog maar een uurtje te gaan. Véél te weinig om het naar mijn zin en netjes af te maken. Ik ben bang dat ik tot diep in de nacht aan tafel zou zitten, mocht ik dit thuis gaan doen. Geen nieuwe hobby voor mij dus, maar ik vond het wel leuk een keer gedaan te hebben. En ik vind 'm ook best leuk geworden voor een eerste keer.

Afbeelding

Afbeelding
Ester, mama van twee jongens (5 en 1) en een meisje (3)
Gebruikersavatar
Mara
J&J HAWAII
Berichten: 8245
Lid geworden op: di aug 17, 2010 8:10 pm

Bericht door Mara »

Hij is inderdaad leuk!
En ja het kost tijd, maar ik vind het juist erg leuk en ontspannend. Eerlijkg gezegd ook alleen als ik er echt de tijd voor vrij kan maken.
Sommige dingen kun je voorbereiden, zoals het kapsel van te voren bakken of boetseersels/decoraties maken.
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12058
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Bericht door Esther »

Hij is erg leuk geworden Ester. En ik laat het ook een beetje liggen hoor, raak er alleen maar gestresst van eigenlijk. Als ik het samen met iemand doe, vind ik het wel heel ontspannend.
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (14), Roos (12) en Job (10)
Mieke

Bericht door Mieke »

Hij is erg leuk geworden hoor!
Heel netjes voor als dit je eerste taart is!
Giel zal er vast heel blij mee zijn.
wat is de vulling?

Ik doe het ook in delen hoor.
In een paar uur een taart bakken, vullen, bekleden en versieren geeft mij ook teveel stress.
Het plaatje kun je al lang van te voren maken, en als je dan de taart gebakken hebt, is het bekleden en versieren zo gedaan.

Mocht je het wel vaker willen doen en spullen willen lenen van mij kan dat hoor. dan hoef je niet alles aan te schaffen.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Hij is heel leuk geworden.

Met een goede planning kan het trouwens perfect en toch niet tot diep in de nacht, maar dan moet je wel meerdere keren bezig.
Gebruikersavatar
Ester
J&J SANTORINI
Berichten: 3925
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:28 am

Bericht door Ester »

Annemarie schreef:Hij is heel leuk geworden.

Met een goede planning kan het trouwens perfect en toch niet tot diep in de nacht, maar dan moet je wel meerdere keren bezig.
Het lijkt me wel leuk om tzt samen met jou mini-cupcakes erbij te maken, als jij dat ook leuk vind. Van alle barba-kindjes.
Ester, mama van twee jongens (5 en 1) en een meisje (3)
Annemarie

Bericht door Annemarie »

mamavangiel schreef:
Annemarie schreef:Hij is heel leuk geworden.

Met een goede planning kan het trouwens perfect en toch niet tot diep in de nacht, maar dan moet je wel meerdere keren bezig.
Het lijkt me wel leuk om tzt samen met jou mini-cupcakes erbij te maken, als jij dat ook leuk vind. Van alle barba-kindjes.
\:D/

Lijkt me heel leuk, maar mini cupcakejes, hopenlijk bedoel je gewone 8) .
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12058
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Bericht door Esther »

Annemarie schreef:
mamavangiel schreef:
Annemarie schreef:Hij is heel leuk geworden.

Met een goede planning kan het trouwens perfect en toch niet tot diep in de nacht, maar dan moet je wel meerdere keren bezig.
Het lijkt me wel leuk om tzt samen met jou mini-cupcakes erbij te maken, als jij dat ook leuk vind. Van alle barba-kindjes.
\:D/

Lijkt me heel leuk
Ooooh, mag ik aanhaken? :!:
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (14), Roos (12) en Job (10)
Gebruikersavatar
Ester
J&J SANTORINI
Berichten: 3925
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:28 am

Bericht door Ester »

Esther schreef:
Annemarie schreef:
mamavangiel schreef: Het lijkt me wel leuk om tzt samen met jou mini-cupcakes erbij te maken, als jij dat ook leuk vind. Van alle barba-kindjes.
\:D/

Lijkt me heel leuk
Ooooh, mag ik aanhaken? :!:
ja, leuk!

Zijn mini-cupcakes te klein voor de barba-kindjes? Ik vond het op Famkes verjaardag zo handig. 1 hap en op, geen gesmeer :)
Ester, mama van twee jongens (5 en 1) en een meisje (3)
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Ja heel handig, maar dat is wel priegelwerk met een grote P als je een puzzelplaatje op een minicakeje wilt. Maar goed laten we het proberen met twee Est(h)ers en een Annemarie moet het lukken toch?
Gebruikersavatar
Ester
J&J SANTORINI
Berichten: 3925
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:28 am

Bericht door Ester »

ooh, maar gewone cupcakes is ook prima hoor!
Ester, mama van twee jongens (5 en 1) en een meisje (3)
Gebruikersavatar
Ester
J&J SANTORINI
Berichten: 3925
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:28 am

Bericht door Ester »

ik bedenk me trouwens dat Giel over een week of 6,7 al jarig is, en wij de weken ervoor op vakantie zijn. Ik zal wel even wat data PB'en waarop ik zou kunnen. Een keer op een avond? Wat voor avonden van de week vind jij fijn Annemarie?
Ester, mama van twee jongens (5 en 1) en een meisje (3)
Jeanet

Bericht door Jeanet »

Leuk, te jammer als je nooit weer een zou maken

je weet nu hoe het moet en dan gaat het ook sneller....
Plaats reactie