Push up Cake

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Sinder

Push up Cake

Bericht door Sinder »

Zijn er hier geïnteresseerden voor push up cakes? Die plastic dingen waar ze ingaan, zijn per 100 te koop, lijkt me zoveel ineens voor mezelf. Maar als er hier geïnteresseerden zijn voor een paar?
Sinder

Bericht door Sinder »

Afbeelding
Hier gaat het over dus.
Jo Jo
J&J SANTORINI

Bericht door Jo Jo »

oh wauw. dat ziet er leuk uit!
mamavanmeike

Bericht door mamavanmeike »

Dat ziet er leuk uit! Dat wil ik ook wel eens proberen :D
ik stuur je even een pb.
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

hoeveel kosten ze per stuk?
ik zou er niet aan meedoen.. maar begin het toch wel een beetje leuk te vinden haha!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

bij dlt zijn ze 5,95 voor 10 stuks.
Sinder

Bericht door Sinder »

Nou CHantal, dat had ik dus ook hè... daarom vind ik een doos van 100 ook teveel.
Maar goed, inkoop ik meen 50 euro dus 50 ct per stuk. Als er meer mensen meedoen maakt het mij niet uit hoeveel je wilt hoor. Alleen verzending komt er bij op. Alhoewel ik ook best een keer in Utrecht ofzo wil afspreken om te verdelen.
Anders verzending 5 euro bij DHL.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Ik denk dat die dingen bijna net zo hard verkopen als cakepops dus 100 is dan zo op toch?
Sinder

Bericht door Sinder »

ja denk je ja? Mmm kweetnie, ze moeten sowieso duurder worden omdat je dat ding al eruit moet halen.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Hoeveel cakepops verkoop je per maand? Stel dat je een kwart daarvan aan push cakes verkoopt. Komt bij dat die houders heel lang houdbaar zijn.
Sinder

Bericht door Sinder »

ja helemaal waar, alleen denk ik dat de prijs zo niet aantrekkelijk is. Ik denk dat ze wel rond de 2.50 moeten gaan kosten. Ik weet niet of daar wel markt voor is eerlijk gezegd.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Ik denk dat een aanzienlijk deel van mensen die zulke dingen besteld niet enorm maalt om de prijs.
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

het is leuk, maar idd wel duur. geen idee of er markt voor zou zijn.. anders zijn die 100 zo op natuurlijk.
als het niet loopt, je hebt 3 kinderen die af en toe moeten uitdelen op school ;)
voor mij zou het niet echt goedkoper zijn om ze bij jou te kopen. inkoopprijs per 100 scheelt maar 10 cent met dat je er 10 tegelijk koopt. (ik bestel meestal zoveel dat ik geen verzendkosten heb :lol: )
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

hier heb ik een site gevonden waar ze ook per stuk verkocht worden, voor 50 cent.
http://www.aribacakes.nl/Webwinkel-Prod ... ouder.html
Sinder

Bericht door Sinder »

ja ik weet dat de Tastyshop ze ook per stuk heeft en in juni begin ik weer met de cursus. Denk dat ik er dan wat meeneem om uit te proberen.
Plaats reactie