Martine-mv-Lucas schreef:Grrrrrrrrrrrrrr, she's back
En nou moeten we zeker weer verplicht je vakantiefoto's bekijken enzo?
Wanneer heb je weer nachtdienst? Hebben wij geen alst van je geouweneel.
mama van peanut schreef:
Absoluut, er zijn al sleutels gemaakt voor Claire en Trudie want die moeten natuurlijk niet benadeelt worden door het tijdsverschil, maar voor de rest, achter slot en grendel na twaalven
Ach wel, ik had tussen de stapel post een uitnodiging voor een sollicitatie op 10 augustus ....
Gelukkig wist een oud collega die in de commissie zat dat ik op vakantie was (ik had natúúrlijk de personeelsfunct. ook geinformeerd, maar ja...)
en zij en andere oud collega´s en het locatiehoofd hebben me ondanks het gesprek waar ik niet op kwam dagen toch door laten gaan in de procedure Dus wie weet straks wel een andere baan
(wel weer nachtdienst, maar schijnt daar harder werken te zijn )
Angelique schreef:
Gelukkig wist een oud collega die in de commissie zat dat ik op vakantie was (ik had natúúrlijk de personeelsfunct. ook geinformeerd, maar ja...)
en zij en andere oud collega´s en het locatiehoofd hebben me ondanks het gesprek waar ik niet op kwam dagen toch door laten gaan in de procedure Dus wie weet straks wel een andere baan
Voor wie nog meeleest, ik heb dat locatie hoofd gesproken, er zijn nu nog 5 kandidaten, er gaat er nog 1 afvallen maar dat ben ik niet
Wel aangegeven dat ik nog over de arbeidsvoorwaarden in overleg wil, want ik wil anders ingeschaald worden als gevraagd in de advertentie,
maar dat kan dus pas in gesprek met de personeelsfunctionaris na 23 aug.
Hij feliciteerde me al met mijn nieuwe baan Hoe cool is dat, niet op komen dagen op je sollicitatie gesprek en toch aangenomen worden.....
Angelique schreef:
Voor wie nog meeleest, ik heb dat locatie hoofd gesproken, er zijn nu nog 5 kandidaten, er gaat er nog 1 afvallen maar dat ben ik niet
Wel aangegeven dat ik nog over de arbeidsvoorwaarden in overleg wil, want ik wil anders ingeschaald worden als gevraagd in de advertentie,
maar dat kan dus pas in gesprek met de personeelsfunctionaris na 23 aug.
Hij feliciteerde me al met mijn nieuwe baan Hoe cool is dat, niet op komen dagen op je sollicitatie gesprek en toch aangenomen worden.....
Dat is zeker cool! Zo wil ook wel solliciteren
Groetjes Debby, Mama van L.uuc (2008) &S@@r (2014)