Update van baksels :)

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Sinder

Update van baksels :)

Bericht door Sinder »

Allereerst de professionele foto's van de dessert table thema blauw zilver, gemaakt door mijn neef Jeffrey Ruesink en natuuuuurlijk met inbreng van Brenda/Jessar1001
http://www.jef-fotografie.nl/gaabs

En de rest:
Afbeelding
Cupcakes voor een surprise babyshower. Foto zelf gemaakt bij daglicht.

Afbeelding
altijd leuk zo'n simpel taartje! Bij daglicht gemaakt en dit plaatje is niet gepuzzeld maar gewoon uit de hand gesneden.

Afbeelding
Prinsesje voor een Prinsesje

Afbeelding
Taart voor Paul de Leeuw en crew, voor de laatste madiwodovrijdagshow. Ik durfde er geen douwels in te doen omdat ik niet kon uitleggen wat het was, ik was niet thuis toen de taart opgehaald werd en er niet bij toen hij gegeven werd. Hij ging dus, mede door de reis, wat zakken jammer genoeg. Dit was de ramptaart waar ik het over had.

Afbeelding
Tassentaart van LV voor de oplettende kijker. Deze foto's zijn gemaakt door een vriend van mij, hobbyfotograaf, bij schemerlicht, op de strijkplank tegne onze witte muur.

Afbeelding
Taartje voor een jongetje dat 1 werd

Afbeelding
taartje voor een meisje dat 1 werd

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
KoNijntje cake pops. Heel lastig met die oren!

Afbeelding
HelloKitty cake pop
Nancy
J&J MAURITIUS

Bericht door Nancy »

Dat ziet er allemaal weer prachtig uit!
Nancy
mv Milou (2005) en Yara (2008)
Suuz

Bericht door Suuz »

Wauw gaaf allemaal zeg!
Jeanet

Bericht door Jeanet »

wow wat ontzettend gaaf allemaal.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Als jou taarten zie kan ik alleen maar denken; wanneer doet ze dat toch allemaal.

Ze zijn echt super.
muppet
J&J HAWAII

Bericht door muppet »

wat een productie zeg. En ze zijn echt zoooo leuk!
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Suzanne

Bericht door Suzanne »

superrrrrrrrrrrrrrr.
Hanneke
J&J SANTORINI

Bericht door Hanneke »

leuk!! en in die profi serie zitten ook twee hele leuke foto's van jou-aan-het-werk (foto 1 en foto 18 ) - helemaal druk en helemaal stralend! Zijn ook leuk voor je eigen website!
mv Steijn (23-10-2001) en Sweder (16-07-2003)
EskilE

Bericht door EskilE »

Hanneke schreef:leuk!! en in die profi serie zitten ook twee hele leuke foto's van jou-aan-het-werk (foto 1 en foto 18 ) - helemaal druk en helemaal stralend! Zijn ook leuk voor je eigen website!
Nou zéker, leuk joh, lijkt me echt een aanvulling voor je site!

En verder sluitik me ook aan bij de opmerking van C0rina, wat een productie, en wat een diversiteit, daar heb ik enorm veel bewondering voor.

Mag ik nog een heel klein kritisch geluidje laten horen? :?
Bij de blauw-zilver tafel heb je kaartjes gemaakt waarop staat wat het is, dat vind ik in een aantal gevallen echt overbodig: koek met foto - ja, duh dat zié ik, en 'taart' - nou je moet van goede huize komen om daar iets anders van te maken ;)
Als je dan toch kaartjes erbij doet, zou ik erop zetten welke smaak, vulling of zoiets het heeft. Taart met citroencreme vulling of zoiets, havermoutkoekjes.
Maar zoals ik al zei; dat is echt mierenne#ken wat ik nu doe, want het ziet er allemaal prachtig uit!!
Sinder

Bericht door Sinder »

artcoco schreef:Mooi, ik heb al veel voorbij zien komen en blijf me verbazen over je enorme productie, fantasie en afwisseling. Je kan ook alles he?!
Nee man, echt niet! Ik heb wel lef denk ik. Ik zeg altijd ja en probeer gewoon uit.
Kun je bij zo'n project niet gewoon stutten met kitkat of andere chocostokjes?
Kitkats lijkt me zo dik.. die stokjes, ik kan ze nérgens meer vinden hier! Tips?
Hanneke schreef:leuk!! en in die profi serie zitten ook twee hele leuke foto's van jou-aan-het-werk (foto 1 en foto 18 ) - helemaal druk en helemaal stralend! Zijn ook leuk voor je eigen website!
Dank je *bloos* Daarom heb ik die foto's ook laten maken, het leek me wel leuk een "actiefoto" te hebben voor op de site of straks weer op de flyer ofzo. Ideetje van mijn neef want ik ben niet zo van foto's.. :oops:

Overigens is dit echt maar een klein stukje van mijn productie. Van veel dingen maak ik geen foto omdat het toch een beetje herhaling is bijvoorbeeld. Of ik maak wel foto's maar plaats ze nergens, meer voor eigen gebruik.
Ik denk dat ik wel aan 3 opdrachten per week zit tegenwoordig. Hier zitten dan ook workshops en kinderfeestjes bij.

@Eskil De kaartjes vind ik vooral voor de sier leuk. Ik kan er niet té veel op kwijt want het moet geen leesboek zijn. Van sommige dingen is het voor ons wel duidelijk wat het is maar voor anderen niet. zo stond er onder de koekjes dat het écht eetbaar is. Soms de smaak inderdaad maar het ligt er ook aan wat ik erop kwijt kan. Of soms geef ik iets een naam... Ik maak in elk geval altijd de kaartjes, vind ik gezellig :lol:
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Chocostokjes zijn bij de AH te krijgen. En verder vind ik dat er beter een dikke kitkat in je taart kan zitten dan dat de taart instort.
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Ik had ook veel gezien, maar jeetje zeg... Wat een hoop! Echt super!

En een taart voor Paul de Leeuw... hoe kom je daar nu weer aan? Heb je nog reacties gehoord? Het lijkt me dat dit een goede reclame is!

Lekker bezig!!!!!

Oja, ik stut ook met rietjes, die heb ik meestal wel in huis. Niet zo stevig als douwels, maar het volstaat. En persoonlijk zou ik er niet raar van staan te kijken als ik een douwel/rietje in mijn taart zou hebben! Zo'n taart blijft echt niet uit zich staan, dat snappen mensen toch wel?
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Hanne

Bericht door Hanne »

hartstikke leuk weer allemaal. ik had ze natuurlijk al op facebook gezien. maar ze blijven mooi om naar te kijken. ik ga zo'n soort pipachtig taartje voor mijn moeder maken. kan ik de jouwe mooi als inspiratie gebruiken.
Katje
J&J MAURITIUS

Bericht door Katje »

Kun je bij zo'n project niet gewoon stutten met kitkat of andere chocostokjes?
Sinder schreef:Kitkats lijkt me zo dik.. die stokjes, ik kan ze nérgens meer vinden hier! Tips?
stokjes bij de Makro!! volgens mij zelfs in meerdere smaken.
Mink@ mv B. 23 jaar
Sinder

Bericht door Sinder »

Onze AH heeft die stokjes dus niet meer. En de C1000 ook niet. Zelfs LIDL niet meer en bij de Coop ook niet gezien. Ik zal de groothandel eens kijken ja, nog niet aan gedacht. Kitkats heb ik niet in mijn standaard voorraad zitten eigenlijk. VOlgende keer toch maar op stokjes gokken als ik jullie zo lees. Nou ja het is goed gegaan hoor.

Ik had dit van Paul via TVUitje waar ik ook al hapjes voor busreizen voor heb gedaan. Leuk!
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

leuk!!

ik gebruik maisprikkers. ook wel bij de groothandel te krijgen. het zijn eigenlijk gewoon sateprikkers, alleen dan een stuk dikker.
met een schaar door te knippen (wel wat kracht voor nodig).
er zitten er 200 in een klein doosje, dus wel even goed zoeken. bij paardekooper zijn ze ook te koop, en meer van dat soort groothandels.

of even een bestelling bij brenda (jessar) plaatsen! die ballonnenstokjes doen het ook super!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Sinder

Bericht door Sinder »

ja die heb ik ook ja die maisprikkers, gebruik ik ook wel voor cakepops. Maar DIE heb ik sowieso altijd in huis maar durfde het gewoon niet zo goed omdat ik het niet uit kon leggen. Maar toch maar doen dus.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Vannacht gedroomd dat Gabi opeens de kok was bij Life & Cooking :lol: .
Sinder

Bericht door Sinder »

whahahaha tuuuurlijk!
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

Sinder schreef:ja die heb ik ook ja die maisprikkers, gebruik ik ook wel voor cakepops. Maar DIE heb ik sowieso altijd in huis maar durfde het gewoon niet zo goed omdat ik het niet uit kon leggen. Maar toch maar doen dus.
en dan het stukje met de scherpe punt eraf knippen! dan heb je een stevig stokje over.

enne kok, leuk :lol:
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
mAmArianne
J&J SANTORINI

Bericht door mAmArianne »

Kun je niet bij Brend@ langs voor wat ballonstokjes, Sinder? Als die op maat geknipt zijn is het natuurlijk perfect stutmateriaal.

Leuk hoor, vooral die cakapops, leuk dat je daar zo mee experimenteert!
De cc's vind ik perfect, wat een mooie 'dot' heb je er op gespoten! Heb je de ccpapiertjes zelf gemaakt?

Voor je taarten, probeer de volgende keer de randjes met je vingers wat 'gladder/netter' te maken, nu zie je nog heel erg de snijranden.

Ik neem m'n petje voor je af dat je zoveel kunt (en wilt) verzetten in een week.
Als ik een taart heb dan blijft al het andere liggen, dus ik zou elke week al teveel vinden, dan zou m'n huishouden helemáál niets meer zijn ::wink:
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
Deborah
J&J SANTORINI

Bericht door Deborah »

Die cakepops vind ik echt heel leuk. Wilde voor W essel zijn traktatie op de psz ook cakepops maken. In Dikkie Dik vorm. Alles wat ik hierover kwijt wil is .............helaas is het maken van cakepops niet aan mij besteed :D

De rest van je creaties vind ik ook leuk.
mama van W essel (26 februari 2007), R uben (2 mei 2009), D äphny (31 juli 2010) en Ph äedra (24 augustus 2013)
Plaats reactie