morgen de bruidstafel !
Moderator: Chantal
morgen de bruidstafel !
Zoooo spannend !!!!
Alles staat zo goed als klaar ... maar tjonge zeg wel spannend !!
Morgen komen de foto's !
ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat .. als alles bij elkaar staat !
Alles staat zo goed als klaar ... maar tjonge zeg wel spannend !!
Morgen komen de foto's !
ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat .. als alles bij elkaar staat !
Jaaaaa !!
O mensen wat mooi om te doen !!!
Heel bijzonder ook om zoiets te mogen maken ...
Kijk voor de foto's op onze blog !
http://juulbien.blogspot.com/
oeeee ik ben best heel trots
Heel bijzonder ook om zoiets te mogen maken ...
Kijk voor de foto's op onze blog !
http://juulbien.blogspot.com/
oeeee ik ben best heel trots

opdracht
de opdracht was een tafel met bruidstaartje ( 20 cm) en 100 cupcakes met aardbeien en lemon vulling
en wat lekkers na de koffie enz
oud hollandse stijl en rode rozen !!
en als het kan een boertje en boerinetje erop ( zo'n beeldje) maar ze waren dus heel verbaasd dat het een zelf gemaakte topper was ( en ze vonden het heeel mooi
)
We hebben het trouwkaartje als inspiratie gebruikt ( die zie je in stukjes weer terug op te tafel ruitje, topper, tafelkaartjes, lettertype, kleuren precies zo
en t glaswerk heben we gekocht en lakens enzo ook en de standaard hebben we zelf gemaakt en dat houden we zelf en hebben er iets van doorberekend
zodat het na een paar opdrachten er dan uit is
we hebben voor deze tafel niet veel berekend , de kosten zijn er uit maar t was ons er om te doen dat we het een keer mochten proberen
En hopelijk komt er meer uit voort want het is heeel leuk om te doen !
de opdrachten voor taarten stromen nu binnen maar eigenlijk hoop ik dat we meer tafels gaan krijgen.. dat vind ik pas echt leuk om te doen !
groetjes Bianca
en wat lekkers na de koffie enz
oud hollandse stijl en rode rozen !!
en als het kan een boertje en boerinetje erop ( zo'n beeldje) maar ze waren dus heel verbaasd dat het een zelf gemaakte topper was ( en ze vonden het heeel mooi

We hebben het trouwkaartje als inspiratie gebruikt ( die zie je in stukjes weer terug op te tafel ruitje, topper, tafelkaartjes, lettertype, kleuren precies zo
en t glaswerk heben we gekocht en lakens enzo ook en de standaard hebben we zelf gemaakt en dat houden we zelf en hebben er iets van doorberekend
zodat het na een paar opdrachten er dan uit is
we hebben voor deze tafel niet veel berekend , de kosten zijn er uit maar t was ons er om te doen dat we het een keer mochten proberen
En hopelijk komt er meer uit voort want het is heeel leuk om te doen !
de opdrachten voor taarten stromen nu binnen maar eigenlijk hoop ik dat we meer tafels gaan krijgen.. dat vind ik pas echt leuk om te doen !
groetjes Bianca
Op de leukste taarten zijn daar "sticky" draadjes over, maar ook daar wordt duidelijk dat het gewoon heel lastig is.bianca schreef:echt wel !! ze waren er echt super blij mee !Sinder schreef:Leuk geworden! Het is veel werk maar de voldoening is ook groot!
wel moeilijk om een prijs te bepalen hoe doe jij dat ? kijken wat de gemaakte kosten zijn en dan een uurloon erbij ?