dure hobby ;) + foto

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Suuz

dure hobby ;) + foto

Bericht door Suuz »

Hhahaha nou vind het wel een erg dure hobby worden ;) Ik bakte namelijk nog met een combi-magnetron :oops: en een kleintje ook nog. Dus ik zat al te kijken na een grotere. Alleen toen zag ik dat de prijzen bijna hetzelfde zijn dan een heel fornuis te kopen! Dus die heb ik maar gekocht. :D

Een zilverkleurige en hij was voor 35% in de opruiming, nog niet goedkoop maar wel net zo duur als je een nieuwe (grotere) combi moest gaan kopen.. dus ik helemaal blij... Kan nu dus echt goed taarten bakken! (als hij geleverd word dan :P)
Laatst gewijzigd door Suuz op zo jun 05, 2011 9:18 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Suuz

Bericht door Suuz »

Afbeelding
Hanne

Bericht door Hanne »

dat is nog eens een meevaller.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Haha ik verwachte een ander soort foto. Heb je serieuze plannen met het bakken, want dit is wel een echte investering (maar zoiezo fijn om te hebben natuurlijk)?
Suuz

Bericht door Suuz »

Annemarie, ja nu wilde ik deze al heel lang hebben hoor... Ik gebruik mijn oven heel vaak.. Veel kip gerechten en ander ovenschotels.. alleen tot frustratie's dat ik maar een kleine hoeveelheid in de combi kon hebben. En nu met de taarten ook, ik kon in die combi niet iets groters dan 20cm in diameter hebben en maar 6 muffins/ CC.. Das niet echt handig.

Zo moest ik voor een opdracht die ik heb (24 CC met een speciale logo) wel 4x opnieuw de tray muffins/ CC erin doen. Ja mijn eerste opdracht heb ik al hahaha.
loet78
J&J HAWAII

Bericht door loet78 »

:lol: Ja zo wordt het een heel dure hobby!!

Ik ben ook zo blij met mijn gewone oven. Dat was een must 2 jaar terug toen we gingen verbouwen. Geen combi, maar aparte oven en magnetron.
M@rloes, moeder van:
1uuk 15, Nin@ 14, en Tyg0 12
Hanne

Bericht door Hanne »

een goed fornuis met lekkere ruime oven is altijd een goede investering. ik maak ook ontzettend veel ovengerechten. op vakantie mis ik de oven vaak.
Suuz

Bericht door Suuz »

idd die taarten hebben me over de streep getrokken. Maar zonder oven kan ik echt niet. Nu staat er een beenham in bijvoorbeeld ;) Lekker op brood straks met een honing/mosterd sausje.. hmmm.. heerlijk
Plaats reactie