en wat was dat een drama met die candy meltz. wat een rotspul is dat zeg. het werd niet zacht in de magnetron (keurig op laag vermogen met intervallen van 30 seconden geroerd). het werd niet zacht au bain marie. uiteindelijk met een flinke scheut arachide olie is het gelukt.
de eerste cakepops heb ik dus in veel te dik spul gedoopt waardoor ze niet echt smooth zijn. de laatste drie gingen pas goed. en dan heb ik natuurlijk een zoon die niet met sprinkeltjes genoegen neemt. helaas, want dan zie je eventuele oneffenheden niet zo erg. nee het moesten dus angry birds zijn.
hun snaveltjes zijn van de puntjes van bananansnoepjes, hun oogjes van in reepjes gesneden engelse drop en hun wenkbrauw van roldrop. poehee, dit heeft me tien jaar van mijn leven gekost.
nu nog blauwe vogels en varkens. ik ben nu pas op 1/3.
maar ik weet iig nu hoe ik die candy meltz zacht kan krijgen. dat scheelt een hoop ergernis.
mijn allereerste cakepops zijn af
Moderator: Chantal
ze zijn al ingevrorenDorien schreef:Hee hanne, ik zit al de hele dag te wachten op
fooooooooooootooooooooo's!
Fijn dat het gelukt is. Wat een crime is het dan he en wat kan je je er dan aan ergeren he?