tweede batch cakepops - angry birds varkens FOTO UPDATE

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Hanne

tweede batch cakepops - angry birds varkens FOTO UPDATE

Bericht door Hanne »

jeeeeeeeeeej, met de arachide olie door de candy meltz ging het heel soepeltjes. het leek het instructiefilmpje van bakerella wel met dat dippen en afkloppen :wink: natuurlijk zien ze er nog lang niet zo gelikt uit als bij haar, maar ik ben blij.
ik heb van allerlei snoepgoed weer snuitjes, oogjes en oortjes gemaakt. en zelfs voor de jarige een kroon van bananensnoepjes.
nu moet ik alles straks invriezen. doodeng. ik ben zo bang dat als ik ga ontdooien straks alles van de cakepops glijdt.

Iemand ontdooitips?
moet ik ze in de koelkast laten ontdooien. ze liggen plat in van die plasticen diepvriesbakken met overal een diepvrieszakje tussen, zodat ze niet aan elkaar plakken.
Laatst gewijzigd door Hanne op do jun 09, 2011 10:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Gootje
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13325
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 10:19 pm

Bericht door Gootje »

duh, fotooooo
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Hanne

Bericht door Hanne »

Gootje schreef:duh, fotooooo
als ik de laatste batch heb gemaakt, de blauwe angry birds en ik heb ze allemaal mooi uitgestald voor de tractatie van Leander maak ik een foto van het geheel. beter dan in mijn rommelige keuken op het aanrecht.
ik hoop dat het oordeel van de man van Wanda een beetje mild is, want ik ben maar een hobbyist.
Sinder

Bericht door Sinder »

Ik zou sowieso heeeeeeeeel langzaam ontdooien. Het glijdt er niet zo gauw af, het grootste gevaar is barsten van de chocola. Moet je invriezen?
Hanne

Bericht door Hanne »

ja ik heb zo weinig tijd met Espen (waar ik nog steeds geen opvang voor heb), alle oma's die op vakantie zijn, voorbereidingen voor schoolkamp (dwz thuis en hulp op school als creamoeder), huishouden etc..
Ik moet 30 cakepops tussen de bedrijven door maken. Dan weer eens een uurtje hier, dan een uurtje daar. dus ik moet ze wel invriezen tot 21 juni wanneer Leander uitdeelt.
maar ik zal ze wel in de koelkast laten ontdooien, 24 uur zeg maar als een taart. zou dat goed zijn?
Jeanet

Bericht door Jeanet »

toch willen we al zien...voorproefje???
Hanne

Bericht door Hanne »

Nou vooruit dan, de werkfoto's van de eerste twee ladingen. het zijn mijn eerste cake pops ooit, dus niet te streng voor me zijn hoor. niet alle pops staan erop want ze stonden over 2 stukken piepschuim verdeeld.

Afbeelding

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Gast

Bericht door Gast »

Haha, wat leuk! Ik vind ze echt wel heel erg schattig! :)
Sinder

Bericht door Sinder »

ik ken angry birds niet maar vind ze echt supergrappig!
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Geen idee hoe ze er uit zouden moeten zien, maar ze zijn iig heel erg leuk.
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11003
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Bericht door Dorien »

Cool!
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
Hanne

Bericht door Hanne »

ze zijn erg bultig en slordig nog. hopelijk krijg ik met oefening de finesse om ze er gelikt uit te laten zien.
maar goed, dat is nog toekomstmuziek. eerst maar die laatste lading blauwe vogeltjes maken. en de kindjes uit de klas van Leander zijn niet een echt kritisch publiek gelukkig.
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12058
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Bericht door Esther »

Hanne schreef:ze zijn erg bultig en slordig nog. hopelijk krijg ik met oefening de finesse om ze er gelikt uit te laten zien.
maar goed, dat is nog toekomstmuziek. eerst maar die laatste lading blauwe vogeltjes maken. en de kindjes uit de klas van Leander zijn niet een echt kritisch publiek gelukkig.
Precies. Ik vind ze hartstikke leuk! Ook leuk om te doen, of niet? Ik vind het briljant om het met snoep te versieren!
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (14), Roos (12) en Job (10)
Sinder

Bericht door Sinder »

maar Hanne, nogmaals, ik ken de angry birds niet, maar het is toch juist leuk dat ze niet heel netjes zijn? Dat vind ik nl helemaal passend eigenlijk.
Het is ook echt moeilijk om ze heel mooi rond en glad te krijgen hoor.
mamasan

Bericht door mamasan »

Ik vind ze echt top! En hoe denk je dat de echte birds er uit zien nadat ze gecatapulteerd zijn? Nog wel stukje gebutster denk ik ;-)
Gebruikersavatar
diane76
J&J SANTORINI
Berichten: 3403
Lid geworden op: ma aug 09, 2010 10:47 am

Bericht door diane76 »

Ze zijn geweldig! Wat leuk, die gezichtjes met snoep. Ik denk dat Leander echt de blits gaat maken (of hoe ze dat tegenwoordig ook noemen ;))
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Suzanne

Bericht door Suzanne »

Sinder schreef:ik ken angry birds niet maar vind ze echt supergrappig!
houden zo, anders heb je geen tijd meer voor het bakken
Suzanne

Bericht door Suzanne »

ik vind ze helemaal leuk!! goed gedaan!!
Gebruikersavatar
Marijke
J&J SANTORINI
Berichten: 1728
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:02 pm

Bericht door Marijke »

Hanne schreef:ze zijn erg bultig en slordig nog.
Ze zijn zo leuk, dat dit echt volstrekt niet uitmaakt. Ik vind het bovendien wel passend ook. Ik denk dat Leanders klasgenoten het geweldig zullen vinden!
Marijke mv J anna (juni 2006) en Kr ij n (mei 2009)
Gebruikersavatar
Mariska
J&J SANTORINI
Berichten: 3652
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:34 pm

Bericht door Mariska »

Ik vind ze super leuk!
Mama van Bas ( oktober 2008 ) en Nina ( december 2010 )
Twitter; @mariskavangilst
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Plaats reactie