Kunnen wij het maken?

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Annemarie

Kunnen wij het maken?

Bericht door Annemarie »

Dat vroeg ik aan Marielle. Ik zat te azen op de super leuke speldjes die zij maakt, stoffenspeldje met een gehaakt bloempje erop, zo schattig voor mijn kleine meid. En voor de bruiloft van mijn moeder leek een leuke haaraccessoire me ook wel wat. Dus ik heb de stoute schoenen aangetrokken en Marielle benadert en een taart voor Lucas zijn verjaardag als ruilmiddel ingezet. Marielle wilde wel en hier het resultaat van mijn aandeel aan deze swap op verzoek.

Gevult met frambozenmousse en afgesmeerd met frambozenbotercreme. Frambozen zijn net als citroen lekker fris t.o.v. het marsepein.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En mijn meisje met een echt Marielle speldje in haar haar;
Afbeelding

Marielle bedankt, ik vond het super leuk om te doen en te krijgen.
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

Heee superleuk zeg! Alledrie trouwens: taart, knipje en natuurlijk mooie meid!
Groetjes Dorien mv F(19) en L (15)
Eve71ne
J&J HAWAII

Bericht door Eve71ne »

Aha dit was dus het verhaal achter het haarspeldje. Mooie ruil, iedereen blij, zou ik zeggen. Klinkt lekker ook, die taart met frambozen!
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Marina schreef:zo hee, speldje tov taart .......
*kon ik maar speldjes maken*

haha
leuke taart :)
Twee speldjes en twee bruiloftwaardige haarlinten met gehaakte bloementjes. Vind het ook niet iets om af te wegen, we krijgen beide iets wat we graag willen.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

mamawanda schreef:
Marina schreef: ik waardeer sinds kort taart nl. heel erg :wink:
sinds kort????

Mooie taart. Dat randje erg goed.
En schattig meisje met speldje.

Wat zijn bruiloftwaardige haarlinten? (ze zullen vast prachtig zijn, maar bruiloftwaardig maakt me erg nieuwsgierig :wink: )
Ze zijn van kleurstelling speciaal gemaakt voor bij haar bruiloftkleertjes, ik heb ze nog niet af gezien.
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Inderdaad een mooi randje! Ik had 'm van het weekend op DLT zien komen en had bedacht dat ik dat maar eens moest onthouden... Leuk dat jij het ook hebt gedaan. En welke mat heb je gebruikt? Ook een leuke! De foto vind ik ook zeer goed gevonden, mooie combi plaatje en puzzel.

En de speldjes... super! Wat staan ze schattig!

Ik hou ook van ruilhandel. Een moeder van een groepsgenootje van C hiara brengt haar iedere dinsdag thuis, ik maak voor al haar kinderen (3 stuks ;)) een verjaardagstaart. Prima deal, C hiara kan naar de psz en zij heeft mooie taarten. Allebei blij!
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Jeanet

Bericht door Jeanet »

leuk zeg , beiden de taart is gaaf maar dat speldje ook!
Annemarie

Bericht door Annemarie »

De mat is van Mieke (handig zo'n vriendin/taartenbakster op een steenworp afstand). En DLT geeft heel veel inspiratie, maar de Mjam dus ook????

En Marina jij kiest ook wel het lekkerste van het lekkerste, helaas wil nooit iemand dat, oja mijn bruidje, maar daar krijg ik weer geen stukje taart van :evil: .
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Annemarie schreef:De mat is van Mieke (handig zo'n vriendin/taartenbakster op een steenworp afstand). En DLT geeft heel veel inspiratie, maar de Mjam dus ook????

En Marina jij kiest ook wel het lekkerste van het lekkerste, helaas wil nooit iemand dat, oja mijn bruidje, maar daar krijg ik weer geen stukje taart van :evil: .
Als je weer eens wat besteld, zou ik een keer de mjam mee bestellen. Ik maak er niet zoveel uit, maar vind het wel erg leuk om te bekijken en ideetjes op te doen! Dat lieveheersbeestje van Gaby, die zou ik zelf nooit zo verzonnen hebben, maar is geweldig leuk!
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Sinder

Bericht door Sinder »

Leuk zeg! dat randje is idd errrrug leuk!
De Mjam is zeker leuke inspiratie hoor!
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

mjam is wel een leuk blad hoor!

maar heel erg leuke taart, leuke speldjes en een leuk meisje!
goede ruil vind ik het hoor :)
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Mamarielle
J&J SANTORINI

Bericht door Mamarielle »

oh Annemarie hij is heel erg mooi geworden, en zo netjes! Super! Lucas zal hem ook heel mooi, en lekker, vinden!

Het speldje staat Linde heel erg leuk zeg. De bruiloftwaardige :lol: haarlinten zijn net af, je zult ze morgen wel zien, ik ben benieuwd wat je ervan vindt!

En Marina wees niet bang, ik vond het ook niet helemaal in verhouding staan, dus Annemarie krijgt er nog wat bij hoor, houd de brievenbus maar in de gaten :wink:

Ik vond het ook heel erg leuk om te doen! En natuurlijk superleuk om zo'n mooie taart van 1 van de beste Jip-taartenbaksters te krijgen!
Pauline
J&J MALEDIVEN

Bericht door Pauline »

Mooi taartje!
leuk idee!
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
Mamarielle
J&J SANTORINI

Bericht door Mamarielle »

mmmmmmm de taart was heerlijk! Iedereen was ook erg onder de indruk. Er is nog een stuk over, dat staat nu in de vriezer en komt morgen vast wel op bij de visite die morgen nog komt. Oh ja oma-met-kunstgebit hebben we maar een stukje zonder pareltjes gegeven zoals je al geadviseerd had :wink: 8)
Hanne

Bericht door Hanne »

nou je kan het idd maken. heel mooie taart. leuk dat titus op de zijkant staat. en zo mooi afgewerkt.

dat meisje heb je nog mooier gemaakt. goed gedaan :wink:
Plaats reactie