Ook nog gemaakt!

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Annemarie

Ook nog gemaakt!

Bericht door Annemarie »

Morgen en overmorgen heb ik OR training en MIJN :lol: collega's hadden nog een traktatie vanwege mijn verjaardag te goed.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Annemarie op wo jun 22, 2011 9:30 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Suuz

Bericht door Suuz »

erg mooi!
Truus
J&J SANTORINI

Bericht door Truus »

Mooi! Strak, rustig, kleur, alles weer perfect. :D

Antwoord op pb'tje volgt nog, moet nog ff iets regelen. :wink:
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

mooi! helemaal weer jouw stijl :)
is dat met een stencil gedaan?
en die toef, wat een grote! niet grote toef, maar pff hoe zeg je dat nou.. normaal is het zo'n drolletje, nu is het een echte toef. mooi!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Esther
J&J MALEDIVEN

Bericht door Esther »

Leuk!
En je hebt een t teveel getypt denk ik, je schrijft 'met collega's' maar je bedoelt zeker 'me collega's'? ::wink:
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (15), Roos (13) en Job (11)
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Ben benieuwd Tineke.

Inderdaad stencils gebruikt Chantal, vind ik super leuk om te doen, zowel met icing als met dustpoeder. Net weer wat nieuwe besteld.

En Esther, de t is nu weg, thanks.
maaike
J&J TEXEL

Bericht door maaike »

Esther schreef:Leuk!
En je hebt een t teveel getypt denk ik, je schrijft 'met collega's' maar je bedoelt zeker 'me collega's'? ::wink:
als we dan toch op de taal aan het letten zijn, zou ik er mijn collega's van maken of evt m'n collega's... :wink:

de cakejes zien er erg mooi uit
toevallig gisteren voor het eerst een toef gemaakt op minicc's, erg lekker (had niet verwacht dat ik het echt lekker zou vinden), maar een stuk minder mooi gelukt dan die van jou
maaike mv 3 jongens en een meisje
Esther
J&J MALEDIVEN

Bericht door Esther »

Annemarie schreef:En Esther, de t is nu weg, thanks.
Oh sorry, Annemarie, ik maakte een grapje. Ben je moe ofzo? Je maakt echt meer fouten dan anders.
Het moet inderdaad 'mijn collega's' of 'm'n collega's zijn. Maar dat doet niets af aan hoe mooi (en waarschijnlijk lekker!) de cupcakes zijn.
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (15), Roos (13) en Job (11)
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Ze zijn mooi Annemarie!

Ik zit te denken om ook wat mini-cc's te gaan proberen. Lijkt me zo leuk om weg te geven, een paar van die kleine hapjes!
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Cindy

Bericht door Cindy »

Leuk!

Vertel eens over die stencils!
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Cindy schreef:Leuk!

Vertel eens over die stencils!
't Zijn plastic velletjes met een patroon er uit, die vet je in en leg je op het marsepein en dan ga je er met dust of icing overheen.

Diane het zijn geen mini CC's hoor, maar die zijn wel ook heel leuk.

En Esther ik weet het niet met de taalfouten, 't is zoiezo mijn talent niet, het valt mezelf ook op, ben wel moe en ook wel druk. Het gaat gewoon niet goed, heel lastig vooral op het werk, maar daardoor begin ik hier ook wel eens een verhaal wat ik halverwege toch maar niet plaats. De spelfouten maakte ik altijd al, maar nu schrijf ik ook hele andere woorden dan die ik in mijn hoofd heb, heel raar :roll: . En op OT kun je niet meer wijzigen, dat maakt het ook niet makkelijker. Bij jou valt het me trouwens ook op (vooral omdat ik weet dat je het perfect kunt), maar om die reden is het bij mij niet iig :wink: .
Mon
J&J SANTORINI

Bericht door Mon »

Weer helemaal goed! Ze zijn mooi. EN vast ook superlekker ;)

Welke stencils heb jij allemaal en gebruik je ze allemaal? Ik vind het heel mooi, wil zelf denk ik ook wel. Bianca heeft er laatst 1 gekocht en dat kriebelde ook wel. Maar ik had genoeg toen ;)
Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)
Sinder

Bericht door Sinder »

oh echte Annemarie cupcakes idd! Leuk en heel chic ook!
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Ik had 1 setje en echt sinds gisteren een paar (3) nieuwe, kijk hier eens;
http://www.ellenscreativecakes.nl/shop/stencils.html

En ken jij Bianca in real life, zet puppy ogen op voor een mini meeting :) .

Ik had er ook 1 voor mijn man gemaakt en daarvan zelf een hapje genomen en ze waren inderdaad lekker, ik had er een beetje citroen smaakstof in gedaan en dat gaf echt een lekkere frisse smaak er aan.
Mon
J&J SANTORINI

Bericht door Mon »

Geen idee welke stencils je hebt, maar ik zal eens gaan snuffelen.

En idd, ik ken Bianca irl ;). Zij heeft haar 1e taart bij mij gemaakt. We spreken elkaar geregeld en we wippen geregeld bij elkaar binnen. Als we het niet te druk hebben met taarten maken (of juist dan ;) ). Wie weet kunnen we wel eens iets afspreken.
Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)
bianca

Leuk !!!

Bericht door bianca »

Doen we !!

gezellig !

:-) :-) :-)

groetjes Bianca
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Mon schreef:Geen idee welke stencils je hebt, maar ik zal eens gaan snuffelen.
Wil je precies weten welke ik heb dan?
Annemarie

Re: Leuk !!!

Bericht door Annemarie »

bianca schreef:Doen we !!

gezellig !

:-) :-) :-)

groetjes Bianca
Leuk, hoe gaan we dat eens afspreken. Schrijft Juul hier eigenlijk ook en het had dus ook Juul, Bien & Mon kunnen zijn? Of Juul, Bien, Mon en Ann!!
Suzanne

Bericht door Suzanne »

mooi weer en ik vind je presentatie voor de foto's subliem!
Plaats reactie