En het was echt heel moeilijk om een goede "lap" te krijgen, ben denk wel 1,5 uur bezig geweest

Moderator: Chantal
Oh hihi ik dacht dat je de taart voor je moeder maakte. Jeetje wat een gigantische taart zeg. Hoeveel gasten is de taart? Ik hoop dat ik het eindresultaat nog kan zien voor we op vakantie gaan (op 1 juli) Je maakt dus niet de taart voor je moeder? Of doe je dat er ook nog even bij!?Annemarie schreef:1 juli, maar deze taart is voor Thijs zijn juf die ook 1 juli trouwd, stressssssssssssss.Dorien schreef:Wauw prachtig zeg! Wanneer trouwt je moeder nu precies?
Bij Catan het je toch ook de Kolos van Catan, dit is gewoon een variatie daarop, in het spel rondom het trouwen is dit de Kolos. Misschien een beetje vergezocht, maar ik vond het een leuke titel. En al dagen? Ik heb hem er gisteren om een uur of 4 opgezetMarina schreef:ik vraag het maar even;
ik verwonder me al dagen over je titel...
kolos snap ik![]()
bruidscatan?
ik moet de hele tijd denken aan het spel 'de kolonisten van Catan' maar snap de connectie niet. Een andere catan ken ik niet.
me so confused
Annemarie schreef:Weet je Corina ze krijgen al zo veel meer, alles naar wens zowel decoratie als vulling en ook nog veel goedkoper. Op het taartenforum lees je zo vaak dat mensen nachten doorgaan, dat zou ik als koper niet leuk vinden om te weten, dat iemand een nacht heeft doorgewerkt voor een habbekrats. Ik heb nu al een paar keer ingevroren taarten geleverd, ben daar vooraf eerlijk over en niemand heeft er problemen mee.
Nou precies, ze smaken nog net zo lekker, Wanda geeft aan dat het bij de bakker ook gebeurt. Als het kan maak ik ze vers, maar kan het niet dan helpt de vriezer een handje, ik ga echt geen nacht door of mijn kinderen naar de opvang brengen om taarten vers af te hebben.Marina schreef:ik snap als leek het invriezen probleem niet? de taarten die ik heb gekocht zijn allemaal ingevroren en kwamen er prima uit?
Nee ik bezwaar het zoals jouw, maar donderdag zullen ze op taart moeten die dan tot vrijdag in de koelkast staat.diane76 schreef:Mooi Annemarie! En wat veel! Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Bewaar jij dit soort dingen in de koelkast? Ik bewaar bloemetjes en uitgestoken vlinders meestal gewoon in een doos op een (redelijk) donkere plaats...