Moderator: Chantal
Ik heb ook een servies verslaving alleen dan in het dure segmentJeanet schreef:heerlijk de xenos heeft nu ook erg zoet theeservies...kon me nog net losrukken..heb genoeg maar wil eigenlijk terug, zo ook voor dit pip spul en geweldige cc!!
ja erg heAnnemarie schreef:Ik heb ook een servies verslaving alleen dan in het dure segmentJeanet schreef:heerlijk de xenos heeft nu ook erg zoet theeservies...kon me nog net losrukken..heb genoeg maar wil eigenlijk terug, zo ook voor dit pip spul en geweldige cc!!, de laatste weken spookt het servies van Marina steeds door mijn hoofd.
Volgens mij is het deze;SuzanneV schreef:Waarmee maak je die mooie bloemetjes?
met marsepein werkt het ook. het liefst een wat 'oudere' marsepein, die droogt ook wel snel (dagje of zo).Annemarie schreef:Volgens mij is het deze;SuzanneV schreef:Waarmee maak je die mooie bloemetjes?
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits ... -1549.html
Ik leg twee bloementjes op elkaar en doe ze in een bakje (bijvoorbeeld die voor de eitjes uit de koelkast), ik druk er een parel in en laat het drogen, ik maak ze van fondant.
En Chantal vind je het nog wel leuk? Wat daar ben ik ook bang voor dat de verveling toe gaat slaan?