Voor mijn moeder die baalt dat ik op haar verjaardag op vakantie ben, heb ik deze taart gemaakt. Gevuld met lemoncurd en citroenkwark.
Het bekleden ging zo vlekkeloos dat er geen scheurtje of bobbeltje inzat en zelfs de onderrand niet afgewerkt hoefde te worden.
Ik wilde iets lieflijks en elegants. Is dat gelukt denken jullie?
Wauw Hanne wat mooi! En de vullingen zijn lekker, weet ik uit ervaring. Ik denk dat je moeder hier vast heel blij mee is.
groetjes jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (28), Orland (25) en Melvin (23)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
ik ben erg blij met de complimenten van zulke goede taartenbaksters.
die takken heb ik maar met de hand gerold, want de slierten uit de sugarcraft gun, waren of te dik of te dun. ik heb geen blaadjesvorm, dus met de hand gedaan en nerfjes gemaakt. bloempjes met de plunger.
mama viert haar verjaardag met haar vriendinnen, dus ik hoop dat die de taart allemaal leuk en lekker vinden.
Heel schattig Hanne! Hij ziet er superstrak uit en de blaadjes passen er perfect ij. Wat Corina zegt, soms is een gebrek aan plunger juist goed! Ik heb ook wel eens zoeits willen maken, maar kreeg geen mooie takjes, uiteindelijk heb ik er maar wat anders van gemaakt... Jouw takjes zijn hel mooi in balans met de blaadjes en bloemetjes, mooi!
Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009