Laagjespot a la Bakerella
Moderator: Chantal
Volgens mij doe ik iets niet goed... We hebben staan worstelen met de weegschaal, steeds gaf hij wat anders aan. We hebben een gigantische laag bloem onderin, veel meer dan ik bij jullie zie! Ik zal zo even foto's maken en plaatsen.
Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
wij zijn klaar!!
en het ziet er echt heel erg leuk uit. B!ko en ik zijn de hele middag bezig geweest met wegen en vullen, etiketten maken enz. We nemen dan ook met minder geen genoegen. Nog speciaal het dorp in geweest voor nog een pot (toch nog een juf die haar neus komt laten zien morgen) en voor mooi dik papier voor de labels. En dan had ik nog voorwerk gedaan.... maar ja, dat had eigenlijk geen nut want we moesten alsnog het dorp in een nog een pot afwassen.
Goed, we zijn tevreden. Ik ga zo eens foto's showen.
De labels heb ik gemaakt met een print van brabants bont en daaroverheen de gebruiksaanwijzing. B!ko heeft nog een apart labeltje met een bedankje geschreven. Zo lief! Hij zocht voor elke juf/meester een eigen kleur. We hebben de m&m's ook gesorteerd. Leuke klus joh!

Goed, we zijn tevreden. Ik ga zo eens foto's showen.
De labels heb ik gemaakt met een print van brabants bont en daaroverheen de gebruiksaanwijzing. B!ko heeft nog een apart labeltje met een bedankje geschreven. Zo lief! Hij zocht voor elke juf/meester een eigen kleur. We hebben de m&m's ook gesorteerd. Leuke klus joh!
Mink@ mv B. 23 jaar
idd ben je best even bezig en voor een goedkoop kado hoef je het ook niet te doen, maar zo leuk, denk erover eentje te gaan bakken vandaag, maar ben vandaag al zo moe wakker geworden dat het denk ik uitgesteld moet worden.artcoco schreef:Ja, ik vond het ook leuk, maar best veel werk allemaal. (Denken jullie nu: dat zegt ze nu pas?!). Het lijkt zo simpel, mik even wat spullen in een pot en sticker erop. Maar inkopen, uitzoeken, recepten vergelijken, wegen, etc etc - was er best veel tijd mee kwijt. Maar gelukkig was het resultaat ernaar.Katje schreef:Leuke klus joh!
Nu nog even showen, Min ka!
ja m!nka showen!
ja sorry, Jip lag eruit bij mij gisteravond en nu wacht de buuv op koffie. Tot straks!artcoco schreef:Ja, ik vond het ook leuk, maar best veel werk allemaal. (Denken jullie nu: dat zegt ze nu pas?!). Het lijkt zo simpel, mik even wat spullen in een pot en sticker erop. Maar inkopen, uitzoeken, recepten vergelijken, wegen, etc etc - was er best veel tijd mee kwijt. Maar gelukkig was het resultaat ernaar.Katje schreef:Leuke klus joh!
Nu nog even showen, Min ka!
Mink@ mv B. 23 jaar
Ik heb er net 6 gemaakt, althans, de kinderen hebben er ieder eentje gemaakt, M zelfs 2 en ik de andere 2! Ze zijn heel leuk geworden, met een lapje stof vastgemaakt met een stuk touw over de deksel en het recept hebben ze alledrie zelf overgeschreven! Ook leuk om het verschil in handschrift van een groep 3, 6 of 8 kind te zien, maar dat terzijde!
Nogmaals bedankt voor het goede idee!!
Nogmaals bedankt voor het goede idee!!
De juffen van Jon@than hebben gisteren de potten gekregen met de gezamelijke verjaardag.
Ze vonden het erg leuk en origineel.
De zoon van de ene juf wilde meteen al koekjes gaan bakken, en de andere juf heeft hem in de keuken staan, tot ze de koekjes gaat bakken.
Ze vond het erg leuk staan met al die laagjes.
Van 1 moeder kreeg ik ook al een compliment dat het zo'n origineel cadeau was.
Een groot succes dus!
De juf van Lis@nne krijgt hem op de laatste schooldag als bedankje, en de juffen van Jon@than krijgen gezamelijk een schilderij voor in de klas.
Ze vonden het erg leuk en origineel.
De zoon van de ene juf wilde meteen al koekjes gaan bakken, en de andere juf heeft hem in de keuken staan, tot ze de koekjes gaat bakken.
Ze vond het erg leuk staan met al die laagjes.
Van 1 moeder kreeg ik ook al een compliment dat het zo'n origineel cadeau was.
Een groot succes dus!
De juf van Lis@nne krijgt hem op de laatste schooldag als bedankje, en de juffen van Jon@than krijgen gezamelijk een schilderij voor in de klas.
heel simpel in word,Annemarie schreef:Ik ga ze ook maken voor de juffen en voor de juffendag had ik al een taart gemaakt. Vraag me alleen af hoe ik mijzelf nu moet gaan overtreffen de komende 7 jaar.
Mieke hoe heb jij de etiketten gemaakt?
volgens mij heb ik ze wel opgeslagen, ik mail het wel even, kun je zelf de namen aanpassen.
heb je een kleurenprinter? Anders kan ik ze wel voor je uitrpinten
Ja, dat was zo leuk. Vooral omdat de juffen er ook zo blij mee waren. Niet de standaard douchegel en chocola.artcoco schreef:Ja, er kan er - per school! - maar één de eerste zijn, haha! Wordt wel één van de jip-dingen van dit jaar, dé koekjespot!Mieke schreef:Van 1 moeder kreeg ik ook al een compliment dat het zo'n origineel cadeau was.
Bij mij kwam een juf er nog een keer op terug (kun je nagaan, eerst bedanken ze netjes, dan komen ze nog een keer, want de koekjes waren zo lekker), nu de derde keer: ze had zelf vijf potten gemaakt voor mensen in haar omgeving! Hoe grappig is dat?!
Ze hadden nog veel meer opiginele cadeaus gekregen, zal nog eens vragen wat, heb ik ook weer wat ideeen.
- mama talla
- J&J HAWAII
Leuk geworden die potten! Waarom heb ik geen Jipkindje in mijn klas?
@ Annemarie, heb je goed naar de etiketten gekeken? Die er aan hangen met het recept? De laatste letter van een regel is steeds naar de volgende gesprongen.
Groetjes Jikke

@ Annemarie, heb je goed naar de etiketten gekeken? Die er aan hangen met het recept? De laatste letter van een regel is steeds naar de volgende gesprongen.
Groetjes Jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (28), Orland (25) en Melvin (23)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (28), Orland (25) en Melvin (23)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
Aaargh wil ik vanavond de etiketjes en label printen is onze printer stuk!!! En ik heb ze morgen nodig!
Nou gaat cees morgen vroeg naar zijn werk om ze daar uit te printen. Dus nu worden het alleen labels en geen etiketten nou ja het zal wel leuk zijn toch?
Nou gaat cees morgen vroeg naar zijn werk om ze daar uit te printen. Dus nu worden het alleen labels en geen etiketten nou ja het zal wel leuk zijn toch?
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Ja ja het is gisteravond toch gelukt. Het lukte gisteren nog om de rode tekst voor de etiketjes uit de printer te krijgen. De printer is nu echter echt gestorven
Dus die kan ik er gisteren allemaal nog mooi op doen. Vanochtend is Cees naar zijn werk gereden en hij daar de foto's uitgeprint met aan de achterkant het recept. Die er vanochtend nog snel om heen gemaakt en 8 van de 9 zijn al uitgedeeld. De 9de wordt maandag door mirte nog gegeven aan een juf van de BSO waar ze vandaan afscheid genomen hebben. Zij was er niet vandaag.
Er staan er nu nog 2 op het programma voor de juffen van Mirte haar klas.

Er staan er nu nog 2 op het programma voor de juffen van Mirte haar klas.

Regina, moeder van