Ik zit even te denken aan de plek van voeden. Onze dochter is slechts een paar weken ouder en is ook erg snel afgeleid. Ik neem haar nu vaak mee naar boven om op bed liggend te voeden. Soms krijst ze ook als ik wil aanleggen, haar eventjes op een pink laten zuigen kalmeert haar en vervolgens kan ik wel aanleggen.
Hoe is haar groei op het moment, weet je dat? Poepen, plassen, gaat dat goed? Plast ze voldoende, heeft ze mooie mosterdgele borstvoedingspoep?
Misschien zit ze tegen een ontwikkelingssprong aan? Wil ze gaan draaien/rollen? Wil ze liever zitten, zodat ze om zich heen kan kijken? Onze dochter vindt de box soms ook niet zo leuk meer, dan zet ik haar in een ligstand in de kinderstoel. Dan bekijkt ze alles stilletjes in de kamer.
Ik bedoel te zeggen, dat ze huilt hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ze honger heeft! Als ze wel goed groeit op de melk uit slechts 1 borst, kun je de oorzaak van het huilen misschien ook in een andere hoek zoeken.
Je kolfopbrengst zegt niets over hoeveel zij uit je borst krijgt. Er zijn moeders genoeg die meer dan genoeg melk hebben, maar vrijwel niets kunnen kolven.
Tot zo ver mijn duit in het zakje