Ml verschoont bijna nooit Annelieke. Hij zegt dat hij geen meisjes kan verschonen . Ze krijgt nu nog 2 keer per dag bv. 's Morgens uit bed en 's avonds voor het slapen. Heel soms komt ze 's avonds laat nog of 's ochtends heel vroeg. Dus ik drink nu af en toe weer eens een wijntje oid. Vorig weekend had ik een wijntje genomen en gisterenavond ook één en allebei de keren kom ik op haar slaapkamer en ruik ik een onaangename geur. Maar op dat moment kan ik haar dan niet verschonen, want mij zien is bv willen . Dus dan moet ml het doen.
Het gebeurt echt niet vaak maar nu dus twee keer achter elkaar als ik precies een wijntje op heb.
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Ik vind jongentjes ook makkelijker dan meisjes. Want jongentjes hebben geen gaatjes waar je van alles in kan vegen. Maar dat is geen reden om het niet te doen.
Ik zou nog een wijntje drinken. proost
i'm still standing
Mama van Joep (17) en Maartje (15)
Hier wordt het ook gezegd hoor. Maar manlief krijgt dan gewoon een flinke trap onder zijn kont en doet het wel. Wordt er altijd een beetje kriegel van trouwens.
mama van W essel (26 februari 2007), R uben (2 mei 2009), D äphny (31 juli 2010) en Ph äedra (24 augustus 2013)