Dat wordt honger hebben voor O livia..

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
@ri

Dat wordt honger hebben voor O livia..

Bericht door @ri »

aangezien ze van het cb maar 4 voedingen op een dag mag hebben. Dat is dus van zeg 4.00 tot 20.00 uur geen melk :shock: :D

Verder alles prima, ze groeit lekker (wat elke keer weer super is om te horen gezien de non-groei van A my die tijd). En pas met 11 maanden weer op controle. Hopelijk bij de wpk, want die is wel erg bv-minded en meelevend.
Marjo

Bericht door Marjo »

Van 4 tot 20 geen melk hilarisch :P . Het is toch zot 4 voedingen. Zeggen ze dat terwijl ze weten dat je bv geeft? Fijn dat haar groei goed is, zou toch het enige moeten zijn waar ze naar kijken?
Pauwtje
J&J MAURITIUS

Bericht door Pauwtje »

Haha, arme meid.
Gelukkig was verder wel alles goed!
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Pauline
J&J MALEDIVEN

Bericht door Pauline »

hahahaha
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
Eeffie
J&J MAURITIUS

Bericht door Eeffie »

pfff, als dat het advies is snap ik dat er zoveel mensen stoppen met voeden. Die snappen er niets van daar bij dat cb! :)
Mama van Senior Puber; 07-11-2008 en Junior Puber, 07-05-2012
Suuz

Bericht door Suuz »

proest hahhahaha... nou zelfs die van mij drinkt nog 6x hhahahahah
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

Je moet eens vragen of ze zelf ook maar 4 keer per dag wat drinken....

Zucht... Gelukkig weet je beter
wennetje

Bericht door wennetje »

Ooooh, wat erg. Ooooh, ooooh, weet je hoe langer ik er bij stilsta hoe erger ik het vindt. Dat KAN toch niet? 4 voedingen? Naah
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

mama van b en c schreef:Je moet eens vragen of ze zelf ook maar 4 keer per dag wat drinken....

Zucht... Gelukkig weet je beter
bij mij werd dit toen ook gezegd, dat ze nog maar 4 voedingen nodig had. maar meer mocht altijd zij ze er wel gelukkig bij ;)

toen zij ik dus ook dat ik wel vaker als 4 x wat te drinken wilde hebben. als je dorst hebt wil je geen groentenhap. tja, daar kon ze ook wel inkomen :)
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
@ri

Bericht door @ri »

wennetje schreef:Ooooh, wat erg. Ooooh, ooooh, weet je hoe langer ik er bij stilsta hoe erger ik het vindt. Dat KAN toch niet? 4 voedingen? Naah
Nou, dat was dus ook wel een beetje mijn reactie. Ml was erbij en die had ook zoiets van 'je weet toch beter, maakt jou dat wat uit', maar toen zei ik ook 'wat als hier iemand zit die niet zo thuis is in bv. Die denkt dan 'oe ik moet echt minderen. Wat gaat ze dan doen? Kind laten huilen? Afbouwen tot 4 voedingen en vervolgens merken dat je productie is gekelderd zodat je helemaal geen melk meer hebt?' En dat nota bene door het cb geadviseerd. Dat kan toch niet.

En dan zei ze ook nog dat veel voeden 'gewenning' was :roll: . Hmm, misschien ga ik er nog wel actie van maken, en wat info van bv.com ff langsbrengen ofzo.

Ze zouden dat predicaat 'Borstvoedingsvriendelijk' beter per persoon kunnen uitdelen, want de wpk die ik meestal heb zou zoiets nooit zeggen. Die vroeg ze laatste keer hoe lang ik wilde geven, dus ik antwoordde 'in ieder geval tot 6 maanden', en begon direct 'waarom niet langer?' Dus ze weten het daar wel.

(en inmiddels zijn we de 6 maanden voorbij!! \:D/ )
Plaats reactie