Verder alles prima, ze groeit lekker (wat elke keer weer super is om te horen gezien de non-groei van A my die tijd). En pas met 11 maanden weer op controle. Hopelijk bij de wpk, want die is wel erg bv-minded en meelevend.
bij mij werd dit toen ook gezegd, dat ze nog maar 4 voedingen nodig had. maar meer mocht altijd zij ze er wel gelukkig bijmama van b en c schreef:Je moet eens vragen of ze zelf ook maar 4 keer per dag wat drinken....
Zucht... Gelukkig weet je beter
Nou, dat was dus ook wel een beetje mijn reactie. Ml was erbij en die had ook zoiets van 'je weet toch beter, maakt jou dat wat uit', maar toen zei ik ook 'wat als hier iemand zit die niet zo thuis is in bv. Die denkt dan 'oe ik moet echt minderen. Wat gaat ze dan doen? Kind laten huilen? Afbouwen tot 4 voedingen en vervolgens merken dat je productie is gekelderd zodat je helemaal geen melk meer hebt?' En dat nota bene door het cb geadviseerd. Dat kan toch niet.wennetje schreef:Ooooh, wat erg. Ooooh, ooooh, weet je hoe langer ik er bij stilsta hoe erger ik het vindt. Dat KAN toch niet? 4 voedingen? Naah