op vakantie neem je mee?!

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Charlotte
J&J SANTORINI

op vakantie neem je mee?!

Bericht door Charlotte »

Natuurlijk J0chem, en een heleboel andere spullen voor hem en voor ons. We gaan eind van het jaar naar Bon aire vliegen, naar mijn nichtje, man en hun kleine. En steeds krijg ik de vraag wat we dan gaan doen met J0chem. Gaat hij dan naar de oppas? Natuurlijk nemen we J0chem mee, kan makkelijk. Ben ik nou de enige die het logisch vind om je man en kind mee te nemen ookal ga je vliegen of heb ik een mode gril gemist :????? Krijgen jullie deze vraag ook?
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Pauline
J&J MALEDIVEN

Bericht door Pauline »

haha, ik dacht dat je op zoek was naar een lijstje wat je allemaal mee moest nemen op reis. Als een soort van boodschappenlijstje.

Maareh, je gaat jochem toch niet meenemen ;)
Tuurlijk neem je Jochem mee, wat een vraag!
bizarre mensen hoor. Wie vraagt dat eigenlijk?
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
Thommy
J&J MAURITIUS

Bericht door Thommy »

Dat doe je zo'n kind toch niet aan...een vakantie....waar zit je met je gedachte??? ;-)
Die vraag werd ons vanaf het begin al gesteld voornamelijk over de wintersport. Maar de oudste gaat al mee sinds hij 6 weken is!
A~nke, mama van T (2005), T (2008) en S (2010)
Corina
J&J SANTORINI

Bericht door Corina »

Ja ik vind dat dus ook geen vraag. Maar ik had het er toevalllig vorige week nog over met mijn ouders. Die zijn vroeger regelmatig weggeweest dat ze een paar kinderen niet meenamen. Dat vonden hun makkelijk en waar we dan heen gingen vonden het ook leuk dat wij kwamen. :?

Maar ik begrijp dat dus echt niet. Je gaat of niet op vakantie of je neemt gewoon je kindje mee. Dus Jochem gewoon lekker meenemen!!
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Ana
J&J MAURITIUS

Bericht door Ana »

tuurlijk gaat hij mee! alsof ze daar geen kindjes hebben.
Dat mensen het vragen voor wintersport vind ik iets logischer, maar wat leuk om te horen dat ook daar de baby gewoon mee naar toe kan!
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Charlotte
J&J SANTORINI

Bericht door Charlotte »

Deze vraag wordt me door collega's gesteld en dan denk je natuurlijk die hebben dan zelf geen kinderen. Nou ook de mensen met kids vragen het. Wel grappig dat het voornamelijk dames zijn die het vragen, ml heeft deze vraag nog niet gehad.....
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS

Bericht door JasmijnLinde »

Oh wat leuk!! Ga je naar Bonaire? Ik heb daar ooit een paar maanden gewoond. Geweldig eiland. Waar verblijven jullie?

Maar natuurlijk neem je je kind mee. Doe normaal zeg. Hij is dan zelfs al bijna een jaar oud, toch?
Mensen verklaarde ons ook voor gek hoor dat we met een 11 weken oude baby op vakantie gingen.

Oh ik ben wel een beetje jaloers op je dat je naar Bonaire gaat...zucht
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Charlotte
J&J SANTORINI

Bericht door Charlotte »

JasmijnLinde schreef:Oh wat leuk!! Ga je naar Bonaire? Ik heb daar ooit een paar maanden gewoond. Geweldig eiland. Waar verblijven jullie?

Maar natuurlijk neem je je kind mee. Doe normaal zeg. Hij is dan zelfs al bijna een jaar oud, toch?
Mensen verklaarde ons ook voor gek hoor dat we met een 11 weken oude baby op vakantie gingen.

J0chem is dan ruim 11 maanden. We hebben een plekje bij Ocean front, in Kralendijk (maar dat is alles geloof ik). Vlakbij mijn nichtje. We zijn er al eens eerder geweest en ik vind het een prima plek om even extra tot rust te komen.

Waar heb jij gewoond? En waarom op Bon aire? Vast niet alleen voor het mooie weer...
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS

Charlotte schreef:
JasmijnLinde schreef:Oh wat leuk!! Ga je naar Bonaire? Ik heb daar ooit een paar maanden gewoond. Geweldig eiland. Waar verblijven jullie?

J0chem is dan ruim 11 maanden. We hebben een plekje bij Ocean front, in Kralendijk (maar dat is alles geloof ik). Vlakbij mijn nichtje. We zijn er al eens eerder geweest en ik vind het een prima plek om even extra tot rust te komen.

Waar heb jij gewoond? En waarom op Bon aire? Vast niet alleen voor het mooie weer...
Ik ben daar voor stage geweest. Ik heb stage gelopen bij Lagoen Hill Bungalows. Dat zijn de zelfde eigenaren als van Ocean front. Zijn mooie appartementen. (nou ja, 10 jaar geleden dan)
Je kunt je echt prima vermaken op Bonaire, er zijn zoveel verschillende dingen die je kunt doen en alles is even mooi. Doe je ook aan duiken of snorkelen?
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Charlotte
J&J SANTORINI

Bericht door Charlotte »

Snorkelen wel, duiken niet. Ben niet zo'n fan van zeewater. Maar de vissen daar zijn echt mooi om te zien en dan vind ik snorkelen het leukst en het gemakkelijkst om ze te kunnen zien van dichtbij. Heb er echt heel veel zin in. Voornamelijk voor de kleine van mijn nichtje, hij is een maand ouder dan J0chem, lachen he?!

Was je er net na de orkaan zeker (2001)? Wij zijn er in 2003 geweest.
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS

Je moet ook echt bij Klein Bonaire gaan snorkelen. Grote kans dat je schildpadden ziet.

Ik was er inderdaad in 2000/2001. Ik heb de orkaan niet meegemaakt maar er was nog veel ravage toen ik er was. Heel veel stand verwoest. Erg zonde.
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Plaats reactie