We gaan goed

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
wilmama
J&J HAWAII

We gaan goed

Bericht door wilmama »

Kijk maar:

Afbeelding

Ondanks het niet tot nauwelijks eten groeit hij als kool. 11.3 kilo en 81 cm.

En ik kan vol trots melden dat het eten nu gewoon goed gaat. Brood gaat minder maar de warme maaltijd gaat super.

Vanavond heb ik echt vol verbazin aanschouwd wat er allemaal in ging. Hij wil dus met een lepel eten. Bloemkool, aardappel of vlees op het lepeltje en happen maar. Er lag zelfs niets op de grond en heb er bloemkool en aardappel bij moeten doen.
Echt nasi, macaroni, bami wat dan ook het gaat er allemaal in. Zelfs pizza en soep dat heeft Anne zelfs nooit willen proberen.

Het gaat gewoon lekker nu. Hij ontwikkeld zich super en begint nu ook echt dingen te zeggen. Erg goed allemaal.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Mariken

Bericht door Mariken »

Wat fijn zeg! Zo leuk ook dat je zegt 'we gaan goed '! Het gaat idd goed door gezamenlijke inzet. Heerlijk joh, lekker genieten van dit plaatje!
ddaantje

Bericht door ddaantje »

wow wat een prachtig lijntje. Fijn dat het zo goed gaat
Ana
J&J MAURITIUS

Bericht door Ana »

Wat een keurig lijntje zeg! zo te zien had je al een tijdje niet gewogen. Leuk dat hij zo goed warm eet, dat hoor je wel anders.
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS

Bericht door JasmijnLinde »

Hele mooie curve. Linde is ruim een jaar ouder en bijna even zwaar, wel langer hoor.

Wat fijn en genieten is het als ze zo heerlijk kunnen smikkelen.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Regina
J&J SANTORINI

Bericht door Regina »

Wowie wat super zeg. *doet een ronde dansje*
Wat goed zeg van het eten. Zie je het komt toch uiteindelijk een keer. Zo mooi he als die kinderen het vanzelf op hun tempo aangeven. Een hele opluchting of niet.

Liam kan ook netjes eten tot hij genoeg heeft gehad dan gaat het op de grond :LOL:
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
wilmama
J&J HAWAII

Bericht door wilmama »

Bedankt voor jullie reacties.

M arijn had vannacht gewoon buikkrampjes omdat hij zoveel gegeten had. Het is ook nooit goed he?

Ik kreeg ook nog een super lieve reactie van S Kleintjes toen ik hem de curve liet zien en zei dat ik voor niks zorgen had gehad.

Hij zie: "zonder zorgen was het mss niet zo prachtig geweest...!! zorgen zijn niet fijn, maar ze hebben je wel uitgedaagd het onderste uit de kan te halen, daar zie je nu mooi resultaat van"
Daar heeft hij wel gelijk in en zo had ik dat helemaal nog niet zo bekeken.

Jullie hebben me ook enorm geholpen. Toen ik laatst ook hier mijn zorgen uitte kreeg ik veel herkenning maar ook tips waardoor ik creatiever ben gaan denken. Dat heeft zeker geholpen.

Bedankt allemaal! Deze mama heeft weer een wijze leg geleerd.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Plaats reactie