we waren lekker een weekendje bij mijn ouders
en ons kereltje heeft wel geteld 3 uur zonder klamboe geslapen.
de volgende ochtend had hij meer dan 50 muggenbulten!!! alleen al op zijn hoofdje!!! waarschijnlijk heb ik per ongeluk een mug opgesloten onder de klamboe!
ik vindt het zooo zielig. hij lijkt er niet heel veel last van
te hebben maar het is een naar gezicht!
De muggenbulten waren ook vanochtend veel roder. ik hoop dat ze niet gaan ontsteken!
we hebben een leuk weekend gehad maar ik heb nu wel een schuldgevoel
nee ik smeer er nu niets op omdat hij nog geen last lijkt te hebben. ik ben bang als ik ga smeren dat het dan juist gaat jeuken.
en wat mag je erop smeren?? hij is bijna 7 maanden en wrijft veel over zijn gezicht en ogen als hij moe is!
(ik lees morgen even de rest ik ga nu slapen )
Wow dat zijn er wel erg veel. Wonderbaarlijk dat hij het niet op een huilen heeft gezet?! Ik hoop dat hij niet overgevoelig wordt voor muggensteken, dat hoor je wel eens wanneer iemand zo vaak gestoken is.
Oh, dat hebben wij ook een keer gehad met Flo. Ik dacht eerst nog even dat ze waterpokken had gekregen in 1 nacht! En een commentaar dat we erna kregen, niet normaal meer. Gelukkig had ze er zelf weinig last van.
Ze is sindsdien wel heel gevoelig voor muggenbulten, die zwellen op als ze gestoken wordt. En dat komt regelmatig voor, want ze is kennelijk erg lekker
J0p1e, mama van Fl00r (18-01-2006) en W@lt (07-01-2008)
De roodheid is nu wat afgenomen maar nu lijken er wat pus-puntjes op te komen . ik wacht nog even af, hij lijkt er nog steeds geen last van te hebben maar als het meer wordt ga ik toch even naar de huisarts denk ik.
@ Jopie: ons kereltje ziet er inderdaad ook ongeveer zo uit! en wat trekt ie een leuk snoetje!
gelukkig lijkt het nu weg te trekken, alleen op zijn wang zien de bultjes nog wat vurig ( maar dat zijn er ook een stuk of 10 bij elkaar)
Mijn schuldgevoel wordt gelukkig al wat minder! Haha