Genieten

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Liesbeth

Genieten

Bericht door Liesbeth »

Willem is vandaag met mijn moeder mee dus ik heb een soort van mijn handen vrij :lol: . We zijn heerlijk met zijn drietjes op de fiets gestapt, eentje voorop de andere achterop en ik vond het heerlijk. Het trapt veel minder zwaar dan de bakfiets en omdat ze dichterbij je zitten is er ook meer contact. Bastiaan ging op mijn rug trommelen en Maarten zat te zingen.

Ik heb genoten!

Wat zijn jullie genietmomentjes?
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

Ooooooooh heerlijk zeg!

Ik heb zo genoten van ons logeetje gister. Finn helemaal in zijn element en maar spelen spelen spelen. Heerlijk!

Liv die begint met babbelen, kan ik ook zo van genieten! Uit! Op! Aai! Tappaaaaaa (Casper onze kat) Ja! Auw! Titten= zitten! Oh zo heeeeeeerlijk. Met de dag komt er iets nieuws bij. Zo ineens!

Ik geniet zo van Liv die deze week al 2 !x doorgeslapen heeft!

Ik geniet van Liv die lekker bij mij ligt te drinken en het zo leuk vindt als ik een liedje zing terwijl zij drinkt. Als ik dan stop dan laat ze los en zegt ze keeeeeeeeeer en als ik vraag of ik nog een keer moet zingen dan knikt ze zo lief ja terwijl ze doordrinkt.

Ik geniet van Finn die geniet dat ik een klasgenootje gebeld hebt om te komen spelen.

Ik geniet van mijn nieuwe jemako vloerset!

goh wat een genot die vakantie ;)
Groetjes Dorien mv F(19) en L (15)
wennetje

Bericht door wennetje »

Joris kan tijdens het stoeien me opeens met zo ontzettend veel genegenheid aankijken. Dat is genieten!

Joris die naar de schutting vliegt omdat hij de buurkinderen hoort (er staat daar een lage schutting en meestal gaan ze dan uren spullen over en weer gooien)

Joris die liedjes gaat zingen in zijn kromme peutertaal.

Fietsen blijft altijd een feest: Joris voorop zodat ik dat heerlijke nekje kan kussen als we even stoppen, zijn stralende lach als hij even naar me omkijkt, dat vingertje dat overal naar wijst en het 'ja' als het verkeerslicht op groen springt.

Joris die een milkshake drinkt (vraag me niet waarom maar ik ben straalverliefd op mijn zoon dan)

Joris die uit zichzelf mijn hand pakt.

Kusjes van Joris (is hij niet scheutig mee)

Joris die me helpt door de boodschappen aan te geven, met een doekje alles poetst, op zijn manier de kamer veegt of de was uit de droger trekt.

Joris die een half uur stil kan zitten luisteren naar muziek.

Ik kan zo nog wel even doorgaan.
Suuz

Bericht door Suuz »

hmmmm ik heb genoten van een dagje met alleen de jongste, oudste ging een dagje naar dierentuin met een schoolvriendje.. :$

tja was mijn schoonmaak dag.. en dus langer kunnen genieten van een schoon huis..

oh erg zeg.. Maar goed was wel weer gezellig toen hij weer terug was.. 30 min geleden hahahaa.
SuzanneV
J&J SANTORINI

Bericht door SuzanneV »

Met mijn kleine mannetje door de wijk banjeren. Meegenieten van alle kleine dingen die we op onze weg tegen komen die hij heel bijzonder en leuk vindt. Ik loop keer op keer naast hem te stralen.
Suzanne (1980), moeder van Robin (21-4-'09) en Marijn (7-12-'12)
Liselotte
J&J SANTORINI

Bericht door Liselotte »

Ik was in onze slaapkamer en hoorde Ilias met mijn man spelen. Ilias dook onder zijn bed als boef en mijn man was politie-agent.
Man: Alle eenheden naar boven
Ilias snel onder zijn bed
Man: we gaan een grote boef vangen
Ilias: hihi
Man: Alle eenheden naar Ilias' slaapkamer
Ilias: haha
Man: De verdachte heeft zich verstopt..
Gevonden! En een lol dat ze hadden.
Mama van I lias (31-10-2005), N oor* (8-10-2011) en D aniël (18-09-2012)
Mamalon
J&J HAWAII

Bericht door Mamalon »

Wat een heerlijk draadje!

Ik geniet van de kids die fijn samen knuffelen

Van Lieke die zo stevig knuffelt, dat ze als een aapje om je nek kan blijven hangen

Van Belle die, sinds ik minder (over?)gespannen ben, weer naar mij toetrekt en knuffelt en zegt "ik hou van jou" en ik mag haar weer op bed leggen

Van mijn hobby naaien die ik heb herontdekt met mijn nieuwe naaimachine

Van die schattige kleine voetjes, ze zijn echt om op te vreten :lol:

Van Lieke die steeds beter gaat eten en zelfs ook soms ineens een stuk langer slaapt

Van Belle die apetrots is dat ze zonder zijwielen fietst, en zo goed naar ons luistert in het verkeer, dat ze afgelopen zondag mee mocht fietsen naar de stad voor een lunch

Nou ik ben nog vrolijker dan net, goed idee om het allemaal even op te schrijven!
Mamalon
Saskia

Bericht door Saskia »

Zomaar even wat aanvullingen die in me opkomen:

Sven die apetrots is omdat hij op zwemles de bostrol (borstcrawl) heeft geleerd.

Luuk's warme handje dat zich stevig sluit om mijn wijsvinger als we ergens samen lopen.

Sven en Luuk die samen zomaar heel zoet een half uur lang (!) in stilte de nieuwe boekjes zitten te lezen/bekijken als we net terug zijn van de bieb.

Luuk's verhaspelingen: smurfen zijn furmen bijvoorbeeld. Het is zo komisch om hem dat heel serieus te horen zeggen!
wilmama
J&J HAWAII

Bericht door wilmama »

Ohhh ik kan me voorstellen dat je hebt genoten. Heerlijk met je kindjes op de fiets.

Ik kreeg gister mijn eerste knuffel van M arijn. Echt met zijn armpjes om me heen. Natuurlijk knuffelt hij veel maar deze was dus met armpjes. M arijn knuffelt sowiso meer dan A nne dus ik geniet er enorm van.

En vanmiddag had A nne haar hoofd gestoten en moest huilen. M arijn kwam naar ons toe en begon op A nne haar hoofd te slaan met twee handjes (was vast lief bedoeld) Dat koppie erbij, ik kon echt zien dat hij het niet leuk vond dat A nne moest huilen. Toen ik zei dat hij een kusje kon geven deed hij dat ook.

Oh ja en vanmiddag waren we in een pretpark en M arijn stond op een bankje naast een rij met wachtende mensen. Hij wou met alle mensen High five doen en deed elke keer zijn handje naar de mensen. Die deden allemaal mee. Hij was helemaal blij.

Ach en zo kan ik nog wel even door gaan.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
wennetje

Bericht door wennetje »

Van die schattige kleine voetjes, ze zijn echt om op te vreten
JAAAAAA! En vooral als ze dan ook nog 'koet' genoemd worden
Plaats reactie