wie helpt me uit de brand!!!

Moderator: Chantal

Plaats reactie
ddaantje

wie helpt me uit de brand!!!

Bericht door ddaantje »

Volgend weekend wordt Xarno 4.

Helaas kan Arianne dit jaar geen taart voor ons maken.

Wie kan er dus op korte termijn nog een taart voor ons maken.

Het moet een bob de bouwer taart worden met boetseerwerk. Ik had zoiets als dit in gedachten
Afbeelding

Is er hier iemand goed in boetseren en heeft nog tijd om voor volgend weekend een taart voor ons te maken? Of weet je misschien nog iemand in je omgeving?

Ik kan toch niet met een Hema taart aankomen bij mijn knul.
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS

Bericht door JasmijnLinde »

Als hier niemand kan, kun je een berichtje plaatsen op deleukstetaarten.nl
Daar heb je een groter bereik. Maar het zou natuurlijk leuk zijn als iemand van hier een taart kan maken.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
ddaantje

Bericht door ddaantje »

Daar heeft arianne voor me al een berichtje geplaatst, dank je voor de tip. Ik heb inderdaad graag iemand van hier. dat voelt wat vertrouwder :)
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Dan zou ik Diane even PBen als ik jouw was, volgens mij woont ze ook in jullie omgeving.

Ik zou de taart trouwens nooit maken, echt veel te veel werk, je weet wel wat je uitkiest :wink: .
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Misschien kun je je wensen wat bijstellen, 't is echt zo veel werk wat je wilt en dat op deze termijn. Ik heb ook wel eens een Bob taart gemaakt, veel eenvoudiger, maar ik en nog belangrijker de jarige jongen vond hem geweldig.

Afbeelding

Afbeelding
Mamarielle
J&J SANTORINI

Bericht door Mamarielle »

ja, hij was inderdaad geweldig, Lucas vond hem ook super! :wink: :)
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Mamarielle schreef:ja, hij was inderdaad geweldig, Lucas vond hem ook super! :wink: :)
Echt dat koppie van hem toen hij er aan terug dacht, hij straalde gewoon.
Hanne

Bericht door Hanne »

het scheelt al heel veel tijd als je de figuurtjes van plastic koopt. heeft xarno later ook wat om nog mee te spelen. dan is het alleen een stapeltaart met bloemdecoratie die je nodig hebt.
Laatst gewijzigd door Hanne op vr aug 12, 2011 10:36 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Nancy
J&J MAURITIUS

Bericht door Nancy »

Euh, zou mij niet verbazen als de taart die jij hebt uitgekozen een uurtje of 20 werk is. Waarom stuur je geen plaatje naar de Hema en laat je die op een taart afdrukken? Is Xarno net zo blij mee, en veel goedkoper en makkelijker. Op deze korte termijn nog zo'n arbeidsintensieve taart maken (meeste taartenmakers hebben ook nog kinderen rondlopen nu aangezien het overal nog vakantie is) is denk ik ook niet het leukste klusje.
Nancy
mv Milou (2005) en Yara (2008)
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Hanne schreef:het scheelt al heel veel tijd als je de figuurtjes van plastic koopt. heeft jarno later ook wat om nog mee te spelen. dan is het alleen een stapeltaart met bloemdecoratie die je nodig hebt.
O das ook een super idee zeg!
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

heb je al iemand gevonden?
als ik een plaatje krijg van zo'n (prachtige trouwens) taart begin ik er niet eens aan moet ik zeggen.. vind het erg leuk hoor, maar niet dat ik er weken mee bezig moet zijn.
dus de ideetjes van de andere dames zou ik ook overwegen!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
ddaantje

Bericht door ddaantje »

Ja het is gelukt !
Ik heb iemand gevonden

Ik weet natuurlijk nog niet het resultaat maar dat laat ik zeker hier zien volgende week.

ik ben super benieuwd hoe het gaat worden. vind het wel een beetje spannend :D
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

spannend! is het een jipper?
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Plaats reactie